Avatar billede michael3480dk Nybegynder
06. oktober 2001 - 14:44 Der er 21 kommentarer og
4 løsninger

www.POINT-JAGTEN.dk

ref:
http://www.eksperten.dk/spm/115544

Jeg har skrevet det før.:
Jeg vil foreslå en omdøbning af

www.EKSPERTEN.dk
  til
www.POINT-JAGTEN.DK

Jeg KAN sku ikke fatte det.... :-|
Vi er her for at hjælpe hinanden og blive hjulpet.
Eller er det mig der har misforstået noget.?
Kan man da få ombyttet sine point et eller andet sted til noget \"brugbart\" ?

Jeg \"forærer\" gerne 300 point væk til deling mellem de BEGRUNDEDE kommentarer, som indløber inden for de næste 2 timer fra nu...!!!!!!!
Avatar billede netsrac Nybegynder
06. oktober 2001 - 14:47 #1
Point skal som der står i info siden om eksperten afspejle en ekspert aktivitet og viden på eksperten.dk

Det kan bruges som en reference, man MÅ jo vide noget hvis man f.eks. ligger på top 10 på eksperten, enten i en bestemt kategori eller på den samlede top 10.
Avatar billede zeeo Nybegynder
06. oktober 2001 - 14:50 #2
du kan ikke få byttet dine point til noget. de der point er kun blær og ikke andet...... fx min ven render altid rundt og praler med hvor mange point han har.... jeg er her ikke for at prale jeg kan bare godt lide at hjælpe andre..... også kan jeg godt lide at andre gider svare på mine spørgsmål.......
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. oktober 2001 - 14:50 #3
Igen en der benytter det argument:
\"Vi er her for at hjælpe hinanden og blive hjulpet.\"
Du har ikke hjulpet én eneste, men er tilgengæld blevet hjulpet masser af gange.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. oktober 2001 - 14:52 #4
spørger >>
Med ugangspunkt i min sidste kommentar vil jeg påstå at grunden til at du er træt af pointsystemet er fordi det tvinger dig til også at hjælpe andre. JEg kan ikke se hvad du er sur over, du har fået masser af hjæp, aldrig løst andres problemer - og stadig brokker du dig?
Avatar billede zeeo Nybegynder
06. oktober 2001 - 14:55 #5
jeg er altså lige startet for en uge siden og jeg synes jeg har svaret på nogle stykker.......... jeg praler ikke..... men det er fordi du siger det der med at brokke sig.... du har været her i 544 dage og har med god grund mange point
>tommyf
Avatar billede snebold Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:06 #6
Hmm...Han har enlig ret i noget af det!
Avatar billede cyberboss Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:17 #7
Point OG HVAD SÅ

JEG SELV SVARE FAKTISK KUN MED KOMMENTAR.
HVAD SKAL JEG BRUGE DE POINT TIL.

JEG SER IKKE EFTER POINT MEN HVEM DER HAR BRUG FOR HJÆLP; OG DET SVARE JEG SÅ PÅ.

FOR JEG OPFATTER DET SÅDAN AT DEM DER SKRIVER HERTIL ER I NØD OG ØNSKER AKUT HJÆLP.

JEG HAR ALDRIG SELV HAFT BRUG FOR HJÆLP HER, MEN MAN FÅR MÅSKE NOGET GODT INPUT ELLER GØR EN ANDEN LIV LIDT NEMMERE. SAMT AT DET OGSÅ HÆNDER AT MAN FÅR NOGLE NYE OG GODE KONTAKTER / VENNER.
OG DET SIDSTE ER NOGET JEG SÆTTER STOR PRIS PÅ.

SÅ DET MED POINT ER I MINE ØJNE NOGET FOR DEM SOM IKKE KAN SLÅ TIL I DERES DAGLIG DAG:

TILGENGÆLD HVIS MAN KUNNE OMSÆTTE DISSE POINT TIL PENGE 1 POINT = 1 KR  SÅ VILLE JEG STRAKS VÆRE DER. OG SOM EN PERSON SOM HAR VÆRET I IT I CA 18 ÅR. OG DE SIDSTE 5 ÅR  SOM IT-CHEF  I ET DATAFIRMA
MON IKKE AT JEG SKULLE KUNNE GØRE MIG I TOPPEN.

MEN GLEM DET.  LAD OS HJÆLPE HIANDEN

OG PÅ DEN MÅDE UDVIDE VORES VIDEN SAMT SPARE OS SELV FOR MANGE PROBLEMER.

MED VENLIG HILSEN
Avatar billede koep Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:17 #8
Man kan oprette et CV her på eksperten og der kan man få oprettet et reference dokument der viser hvor mange personer man har hjulpet og hvor mange point man har tjent i hver katagori
Avatar billede prodic Mester
06. oktober 2001 - 15:20 #9
cyberboss->Som IT-chef burde du også vide hvor Caps Lock tasten sidder henne ikke?
Tryk lige på den engang.
Bare en venlig bemærkning.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:26 #10
cyberboss>> Råber du også ad dine ansatte? *g*
Avatar billede cyberboss Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:26 #11
Koep  DET ER IKKE DET DET HANDLER OM

MEN AT LÆRE NOGET NYT SELV OG ANDRE.
FOR PÅ DENNE MÅDE KAN DENNE SIDE BLIVE DEN BEDSTE ELLER EN AF DE BEDSTE I VERDEN MED EN UTROLIG STOR DATABASE SAMT FIX AF PROBLEMER PÅ SPØRGSMÅL HER OG NU.

MEN KAN OGSÅ VÆLGE AT SIGE SKÅRT OP MED ALLE ANDRE
SÅDEN ER DER OGSÅ NOGEN DER TÆNKER.
OG DISSE FOLK SKAL IKKE REGNE MED AT FÅ HJÆLP NÅR DE SELV FÅR BRUG FOR DET.\'
OG ALLE FÅR BRUG FOR DET PÅ ET ELLER ANDET TIDSPUNKT.

OG ER DET ANG.CV SÅ SØG HOS DEM SOM VIRKKELIG KAN SKAFFE DIG ET JOB WEBSTONE - JOBLINE OSV.

MED VENLIG HILSEN
Avatar billede cyberboss Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:28 #12
NEJ JEG RÅBER ALDRIG MEN JEG TALER SÅDAN.

Avatar billede koep Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:33 #13
Jo det er også det det handler om da nogle herinde bruger deres point som reference når de søger job.

Det har jeg dog ikke gjort, det kræver jo at arbejdsgiveren kender eksperten.dk

og drop dog den CAPS LOCK
Avatar billede dumdum Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:33 #14
Jeg står af allerede i Tommy Fs bemærkning... Det man kan tolke ud fra den, er at hvis man ikke snart kommer igang med at svare på nogle spørgsmål, så skal man ikke komme farende får at få hjælp. Sådan skal det selvfølgelig være nogen steder, men et sted som E. hvor det netop handler om at hjælpe, kan jeg ikke se det smarte i at blive sur på en bruger der ikke selv hjælper i så stor stil.

Det står vel folk frit for at vælge hvad de vil bruge E. til. Om de vil hjælpes, hjælpe eller begge dele.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede cyberboss Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:35 #15
prodic  Jeg ved godt hvor den sider henne men jeg vidste ikke at dette ikke var en debat.

og undskylder hvis jeg har tådt nogen over deres tær.

Alt dette er kun sagt mellem gode folk og sådan.

Med venlig hilsen
Avatar billede zycho Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:47 #16
han fandt caps lock. pyyhh :)
Avatar billede prodic Mester
06. oktober 2001 - 15:55 #17
Cyberboss->Tak!
jo det er en debat omkring de kære point og forskellige folks synspunkter på hvordan og hvorledes man skal forholde sig til dem.
Tror ikke folk bliver sure over så lidt - eller håber det da ikke.
Avatar billede michael3480dk Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:02 #18
Tiden er gået.!!
Som lovet er pointene delt mellem de begrundede svar. Defor ingen til interface.

Tak for jeres kommentarer.

Lader til at det lykkedes at skabe lidt \"røre i andedammen\", hvilket også var formålet med mit spm.

Til cyberboss..
Ville du som it-chef lægge vægt på hvormange point en ansøger til en it-afdeling, har tjent på eksperten.?

Michael
Avatar billede koep Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:05 #19
Jamen jeg takker for points, håber du kunne bruge MIN mening til noget
Avatar billede koep Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:08 #20
(og hvis du keder dig en dag)

Så kan du jo bare regge point-jagten.dk hos f.eks. www.buydomains.dk og pege den hen på www.eksperten.dk bare for at drille alle dem der har POINT syge.

Grunden til at jeg siger buydomains er at pege funktionen er med i reggen af domænet
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:08 #21
michael3480dk >> www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=14

dumdum >> Så læs min kommentar ordentlig - du har i hvert fald ikke forstået den, sikekrt bare skimmet den.
Avatar billede dumdum Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:12 #22
Tommy>> Sjovt nok når jeg frem til samme konklusion, men fred være med det.

Michael>> Jeg takker for pointsene - og takker for at du skaber lidt debat om pointgivningen, det er fuldt ud relevant :-)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede michael3480dk Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:33 #23
koep > Fin ide, men det er sku ikke pengene værd.

tommyf > Fedt at læse, at man kan lære så meget ved bl.a. at være aktiv på eksperten.
Avatar billede cyberboss Nybegynder
06. oktober 2001 - 18:05 #24
prodic  NEJ det har ikke noget det at gøre

og jeg kender ikke nogen der ansætter folk på point, men efter hvad de kan og om de kan fungere i firmaet samt ude hos kunder.
og om de vil dele deres viden med andre osv.
der er mange andre ting der læges vægt på.

Og tak for denne debat til jer alle.

Med venlig hilsen
Avatar billede anne2000 Nybegynder
06. oktober 2001 - 22:52 #25
Må jeg så ikke nok få et par point*S*