Avatar billede speedy2222 Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:35 Der er 9 kommentarer

Hvad syntes i?

Hej hvad syntes I om http://www.dro.subnet.dk ...
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2001 - 14:40 #1
Ser ok ud, men de lyder sgu ret dyrt. Tror ikke, at nogen vil betale dette.
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:00 #2
Hvad med at køre den igennem en html validator

http://valet.htmlhelp.com/page/val.cgi?url=http://www.dro.subnet.dk/page10.html

der er også nogle problemer med at breden på
siden ikke rejustere sig efter browser breden.

Ellers en meget god side.

Knud
Avatar billede ptvedt Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:16 #3
Designet er ganske bra. Scrollbaren bør ha samme farge som selve siten, den står ikke i stil med resten.  Jeg mener også av tabellen skal stå centrert.  <meta name=\"Generator\" content=\"Microsoft Publisher 98\"> virker uprofesjonelt.

Det er også en del \"bugs\" her og der. Men det fikser du.

På nyhetssection kommer det en del med masse rødt som skiller seg sterkt ut.  Det passer ikke.

Ellers er den en ganske god side, med en del potensial. Men det må jobbes en del med den.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2001 - 15:21 #4
\"Titel på side\" stinker... :)

Lav dit log transparent så det blender ind i bg farven.
Avatar billede dumdum Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:22 #5
Indholdsmæssigt en meget tynd side.

Måske er det ikke det bedste at love piger nye veninder hvis de betaler 60 kr. om måneden... Penge burde da ikke have indflydelse på venskaber.

Linksene i højre hjørne er fine nok, med lidt effekt.

Måske burde I overveje at formulere sidens budskab meget klart på forsiden. Bare så man ved hvad det er man går ind til. Og eventuelt kunne man også lave et link til \"Bagsiden\" (og ikke Bag Siden) i teksten på forsiden.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede podata Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:28 #6
Sladder siden holder ikke, noget af teksten er væk og link farven passer ikke til rød bg.

Mangler subject og/eller tekst-area på kontakt siden (hvor skal man ellers skrive om det er ris, ros, linksbytte eller ?).

Der er problemer med højden på den midterste del af nogle af siderne.
Avatar billede dumdum Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:30 #7
må jeg anbefale at der ikke svares mere... Der er ikke point nok... ;-)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede -superman- Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:31 #8
Kan kun give dumdum ret i at penge IKKE burde have inflydelse på venskab. Ellers syntes jeg at der burde være lidt mere indhold på jeres site. måske skulle i ændre det til man så sitet bedst i en opløsning på 1024x768, jeg tror de færeste bruger en så lav opløsning nu om dage.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 15:49 #9
Lukker du snart spørgsmålet?