Avatar billede foshammer Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde et 3d program?

Jeg mangler et godt 3D program.. så som 3d studio max.. e.l Hvor kan jeg downloade det? Men eller.. Vil jeg spørge om der ikke er nogen der vil lave et billede hvor det er ude på en Mark og de skal være en Le også skal det llyne hvor der står N O C Y
Avatar billede prodic Mester
14. oktober 2001 - 22:19 #1
Avatar billede foshammer Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:52 #2
Jeg kan ikke finde ud af at bruge det..
Avatar billede prodic Mester
15. oktober 2001 - 13:55 #3
hmm det skulle være noget mere simpelt end f.eks 3D studio Max....
Avatar billede foshammer Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:56 #4
Ja
Avatar billede foshammer Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:56 #5
Ved du hvor jeg kan få det?
Avatar billede prodic Mester
15. oktober 2001 - 14:01 #6
foshammer->Nu er 3D Studio Max en ret dyr sag, og på deres hjemmeside er der ingen mulighed for at downloade en trial-udgave.
Du kan dog bestille en CD - lige præcist hvad den indeholder ved jeg ikke. Men det kan da undersøges.

Men du kan ikke hente et program af samme kaliber som 3D Studio Max gratis på nettet(Lovligt), der må du nøjes med f.eks Cool 3D.
Avatar billede foshammer Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:02 #7
ok.. Tak for hjælpen.
Avatar billede prodic Mester
15. oktober 2001 - 14:05 #8
Det var så lidt. Skulle det være en anden gang.
Avatar billede foshammer Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:05 #9
:)