Avatar billede stampeair Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:34 Der er 17 kommentarer

Et godt multiplayerspil for 2-3 personer

Er der nogle der kan komme med et godt forslag til et spil som er fedt at spille 2 eller 3 personer, helst hvor det er fedt at spille cooperative missioner. Vi har prøvet:
Half-life/counterstrike mod bots, meget trivielt i længden.
Rainbow six og diverse efterfølgere, men det er belastende at \"computeren\" sigter så godt.
Deltaforce, men AI´en er ALT for dårlig, man kan ligge med sin sniper og nedlægge en hel base alene, og computeren er totalt ligeglad med at hans makker der stod ved siden af ham har fået skudt hjernen ud.
Hidden & Dangerous, ret fedt, men meget besværlig styring.
Operation flashpoint, mega svært, men vores bedste bud for tiden.
Det skal helst være et spil der foregår i nutiden eller 2 verdenskrig, lige som ovenstående, ikke et eller andet vildt fremtidsspil.
Jeg håber der er nogle der har nogle gode forslag, så vi kan spilde en masse tid foran skærmen ;o)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 18:41 #1
jeg spilerl lige nu swat 3, demoen, og det er herre fed
Avatar billede doomstone Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:45 #2
Hmm der er ikke bedre såpil end Action Quake 2
Operation Flashpoint og så det snart kommenden Rq3
Avatar billede speje Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:50 #3
der er en mod til unreal tournament der hedder \"strike force\" som jeg synes er rimelig sjav, den foregår godtnok i nutiden, men kun med alm. våben (ikke nogen railgun eller rocketlauncher). den minder noget om cs og AI er ok.
men alm UT er da stadig også sjov i team halløj.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 18:51 #4
ja ok, hver sin mening, jeg syntes bare bedst om swat team
Avatar billede bundgaard Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:59 #5
hvad med hjerterfri???

der er da både spænding, herlig grafik (?) og masser af underholdning for 2-3 personer :)
Avatar billede stampeair Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:04 #6
bundgaard -> lol
Swat 3 vil jeg lige kigge på, men spillet skal ha lidt indhold, helst med missioner som deltaforce og hidden & dangerous, detfor spiller vi ikke quake og UT. Strikeforce kender jeg ikke, men det er bare en fordel at det kun er alm. våben, det er klart det vi går efter, men er der også missioner!!
Avatar billede apj Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:08 #7
age of empire 2 er fedt at spille over netværk
Avatar billede stampeair Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:14 #8
Jeg glemte at skrive det skal være et 3D-shooter spil.
Har været igennem møllen med warcraft 1 & 2, C&C, redallert, starcraft, Age of empire 1 og 2. alle sammen fede spil, men gider ikke rigtigt den type mere.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 19:15 #9
det swat jeg spiller hedder SWAT3 TGOTY
da der vist findes mange forskellige
Avatar billede speje Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:36 #10
martin dk> har ikke spillet swat3, så jeg kan ikke sammenligne ;)
Avatar billede stelki Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:57 #11
wolfenstein -- (det nye)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 19:58 #12
ja det er også fedt stelki
Avatar billede stampeair Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:20 #13
stelki ->er der kommet flere baner end den ene i demoen, for hvis det er det i mener er fedt, så kan jeg ikke helt være enig, det var en uhyggelig oplevelse, meget skuffende, spillermodellerne nærmest flyver, og det går alt for hurtigt.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:45 #14
hjerterfri er kanont i multiplayer!
Avatar billede Xelot Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:49 #15
Red Faction....
Avatar billede maniacdog Nybegynder
28. oktober 2001 - 22:07 #16
Avatar billede stampeair Nybegynder
29. oktober 2001 - 13:31 #17
martin_dk->Jeg har fundet et link, men jeg ved ikke helt om det er det spil du snakker om, og siden er tysk :( jeg skulle ha hørt bedre efter i tysktimerne http://www.swat4ever.de/ har du ikke et link til en engelsk eller dansk side??