Avatar billede tubby-g Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:56 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan slører man sin IP?

Hvordan kan man omstille, eller gemme sin IP, så folk ikke kan spore den? Eller evt. vise en falsk IP. Kan det overhovedet lade sig gøre?
Avatar billede disky Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:59 #1
den kan ALTID traces, men det kan være meget svært.
Avatar billede pizzaking Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:59 #2
du kan for eksempel finde en anonym SOCKS proxy, og bruge den...snakker vi http, ftp eller hvad?
Avatar billede tubby-g Nybegynder
31. oktober 2001 - 10:00 #3
Vi snakker hele lortet!!
Avatar billede tubby-g Nybegynder
31. oktober 2001 - 10:05 #4
mest ftp
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
31. oktober 2001 - 10:06 #5
http://www.anonymizer.com

Via denne kan du sløre din IP mht. til flere ting, men.. en log fra firmaet kan altid spores tilbage til dig.. Så find flere af denne slags, og kør gennem dem. Jo flere, jo sværrer er det at finde dig.

Dog vil jeg foreslå et bibliotek eller andet, hvor de ikke registrerer hvem som bruger maskinerne.

Avatar billede goz Nybegynder
31. oktober 2001 - 10:20 #6
Avatar billede tubby-g Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:27 #7
Takker..
Avatar billede swordcat Nybegynder
03. marts 2002 - 20:12 #8
Kigger på det :O)