Avatar billede stampeair Nybegynder
02. november 2001 - 13:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

For lidt ram i ny bærbar

Jeg har fornyligt købt en ny bærbar, hvad der undrer mig er rammene, den skulle ha 128 MB, men den tæller kun op til ca. 112.000kb(*1024=114,7Mb), er det noget jeg kan/skal brokke mig over?? (jeg ved godt at en ramblok aldrig er helt nøjagtig på det forlydende, men at den mangler 14Mb lyder da af meget)
Avatar billede pizzaking Nybegynder
02. november 2001 - 14:00 #1
har du shared grafikram?
Avatar billede stampeair Nybegynder
02. november 2001 - 14:05 #2
Dhooo, nåå ja, grafikkortet er jo det første der bruger af rammene, så det er fratrukket fra start, det havde jeg ikke lige overvejet. Hvis det da var det du mente??
Så kan jeg jo ikke rigtigt klage over noget
Avatar billede stampeair Nybegynder
02. november 2001 - 14:06 #3
Ja det er shared, lol, hvor dum kan man være
Avatar billede pizzaking Nybegynder
02. november 2001 - 14:06 #4
hhehe....det var 100% det jeg mente ;)
Avatar billede stampeair Nybegynder
02. november 2001 - 14:07 #5
Takker for hjælpen, FUCK hvor kunne det ha været flovt og stå og brokke sig i butikken, takker for hjælpen
Avatar billede pizzaking Nybegynder
02. november 2001 - 14:10 #6
hehe, ja ;)