Avatar billede engberg2 Nybegynder
04. november 2001 - 17:33 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Vurder dit kæledyr...

Hejsa

Er der nogen der lige gider tage et kig på:
http://nuttet.pox.dk

- og sige hvad de mener kunne gøres bedre ved den??

e.
Avatar billede jonaswibert Nybegynder
04. november 2001 - 17:35 #1
Når jeg åbner den kommer der en masse warnings, så det kan være at der er et eller andet galt.
Avatar billede zeeo Nybegynder
04. november 2001 - 17:37 #2
også her
Avatar billede kanyle Nybegynder
04. november 2001 - 17:50 #3
Langsomme svartider!
Avatar billede webmusen Nybegynder
04. november 2001 - 17:54 #4
Tja...der måtte gerne være nogle FLERE billeder..
Ellers er ideen god nok.. :)
Avatar billede berg Nybegynder
04. november 2001 - 18:04 #5
Ja, kanon idé! hehe, men den er lidt langsom på linksne i toppen, altså \"nyeste 5\" osv.
Avatar billede engberg2 Nybegynder
04. november 2001 - 18:44 #6
Jeg beklager svartiderne, men det webpunkt.dk der vist har lidt problemer idag..

Warnings... hvilke warnings??

Billeder kommer der forhåbentlig flere af hen af vejen.. :)
Avatar billede lee Nybegynder
05. november 2001 - 00:50 #7
Har lige sat min lille Nemea ind på sitet... syntes der manglede lidt billeder :o)

/Lee

PS god idé.. men siden kunne godt bruge lidt mere grafik *S*
Avatar billede lee Nybegynder
05. november 2001 - 00:52 #8
Måske mangler der at ejeren kunne skrive en lille tekst til sit indsendte billed
Avatar billede tjaz Nybegynder
05. november 2001 - 03:42 #9
Taget i betragtning af din \"store forandring\" og den \"nytænkning\" der ligger i det i forhold til:

http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=1623

er der meget der kan gøres vel ikke så meget der skal gøres .. :-)

Sorry, men vil du ikke godt lave et design eller også skrive at det er funktionerne som vi evt. skal teste?

/TjaZ
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. november 2001 - 09:31 #10
En utrolig kedelig side, hvor indholdet efter min mening ikke er så relevant.

Sæt nogle farver på siden, så den bliver mere spændende at kigge på.
Og så synes jeg nok også at du skal sætte menu punkterne over i venstre/højre side.
Avatar billede engberg2 Nybegynder
05. november 2001 - 17:44 #11
tjaz>> Nu er sourcekoden fra netcoders jo i ASP, hvor mit er i PHP - hvilket JEG syntes gør en temmelig stor forskel!

Lee>> Hun er da godtnok også kær ;-)

Jeg vil kigge lidt på om ejeren kunne skrive en lille kommentar - det burde ikke være så besværligt.
Avatar billede empty2 Nybegynder
06. november 2001 - 21:02 #12
Det er der meget godt lavet.....
Men kan du så ikke få det sagt til din udbyder at han Knox, dipo, daniel eller hvad du nu kalder ham for.... At han måske skal lave noget ved det.......

Sez
Avatar billede engberg2 Nybegynder
07. november 2001 - 13:29 #13
Min udbyder... Det ligger på webpunkt.dk

empty2>> Er det din chinchilla? - Den er da kær - har selv haft 2...
Avatar billede empty2 Nybegynder
07. november 2001 - 16:01 #14
?????
Hey mester slap af mand.....
Jeg kender knox personligt......
Din udbyder altså så tage det lig rolig ikke....
Eller kommer flyvende røvtæsk til dig min ven.....

Sez
Avatar billede lee Nybegynder
07. november 2001 - 19:41 #15
Engberg2 - Tak ;o)
Avatar billede engberg2 Nybegynder
05. januar 2002 - 12:00 #16
webmusen>> Nu er der da 13 billeder og 495 stemmer - så det går da fremad!!  ;-)