Avatar billede kleber123 Nybegynder
05. november 2001 - 08:47 Der er 7 kommentarer

Lilla skærm

Min skærm er begyndt at opføre sig aldeles uacceptabelt den sidste uge. Skærmen bliver pludselig nærmest lilla agtigt, man kan stadig væk bruge computeren men det er da skideirriterende. Nogle gange hjælper det at banke på skærmen, men lidt tid efter kommer problemet igen. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede andreasha Nybegynder
05. november 2001 - 08:51 #1
har du tjekket pins\'ne omme på vga kablet?
måske skal de rettes ud, eller bare prikkes lidt til.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. november 2001 - 08:54 #2
det kan også være stikket inde i skærmen..
Har været ude for at den er gul istedet for.. det var som den var defekt INDE i stikke I skærmen.. der hvor stikket går ind i skræmen.. prøv evt. at rykke på ledningen, oppe ved skræmen.. se om der sker noget *S*
Avatar billede 2hvybg3ybm Nybegynder
05. november 2001 - 09:42 #3
Prøv at slukke den i 30 Sec. og tænd den igen
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. november 2001 - 11:34 #4
Kold lodning i dit RGB trin i monitor, sandsyligvis er det den grønne farve der falder ud.
Enten skal du ha\' den rep. eller også skal du ind og finde den kolde lodning for at fixe det med en loddekolbe!
Avatar billede handmade Nybegynder
05. november 2001 - 11:37 #5
Hehe, retaxes, tager lige den store tur på skærmene :-))
Ku\' heller ikke forstå hvor du blev af igår, men der er jo andet i livet end Eksperten...
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. november 2001 - 11:42 #6
handmade> Jeg har været på Herning messen siden i fredags, så der lå lige 234 Spm. da jeg åbnede her til morgen.

Jeg har sorteret ud og næsten nøjes med at sige tak for point til de forskellige spm., gamle som nye ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 00:08 #7
Hvad med at lukke??