Avatar billede gretaj Nybegynder
05. november 2001 - 12:23 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

IrfanView

Jeg så et program, IrfanView,(freeware), som jeg kunne tænke mig at installere, men jeg kan ikke finde det. Er dernogen, der kender det? -og kan fortælle mig, hvor jeg kan finde det?
På forhånd tak
gretaj
Avatar billede callesen Praktikant
05. november 2001 - 12:27 #1
Avatar billede lischr Praktikant
05. november 2001 - 12:28 #2
Hvis du på google skrive irfanview i søgefeltet, bliver du dirigeret direkte til dertil. Adressen er irfanview.com, det fås både i en tysk og en engelsk udgave
Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. november 2001 - 12:30 #3
100 point????

voldsomt...
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
05. november 2001 - 12:30 #4
Dette link fører dig direkte til download af programmet:

http://irfanview.tuwien.ac.at/iview351.exe
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
05. november 2001 - 12:31 #5
(Det er den nyeste version af IrfanView).
Avatar billede zhark Nybegynder
05. november 2001 - 12:58 #6
Også et link her: http://irfanview.tuwien.ac.at/english.htm
Ja jeg kender rimeligt godt og kan absolut anbefale det! prg kan mere end man lige umiddelbart \"tror\", men det er lidt speciel i opbygningen og STARTER så det ligner et DOS prg. Vil du have lidt hjælp så spørg, 100 point er absolut urimeligt for et link!
Avatar billede callesen Praktikant
05. november 2001 - 13:03 #7
Du bør ikke give mere end 15 point. Lav et svar selv og ta\' de 85.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. november 2001 - 13:07 #8
/enig
Avatar billede zhark Nybegynder
05. november 2001 - 13:31 #9
Også helt enig - er det KUN linket du søger så er poin\'tsene \"callesen\" uanset hvor mange du vil give! Og det bestemmer du selv - helt klart :)
Avatar billede zhark Nybegynder
05. november 2001 - 15:42 #10
Det var naturligvis også en måde at gøre det på :)
Avatar billede callesen Praktikant
05. november 2001 - 15:54 #11
Jeg kan kun være tilfreds - bortset fra inflationseffekten. Jeg takker.
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
05. november 2001 - 19:19 #12
Takker for points :)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
07. november 2001 - 21:32 #13
Og der fik vi så lige besøg af point politiet igen ... Nu må I kraftedme stoppe. Greta er min mor, og det er måske ikke alle der er lige så velbevandrede her som andre. Hvad med en anden gang at tænke over hvordan I egentlig formulerer jer? En \"gammel\" kone på 62 kan da vist ikke forventes at være lige så smart, klog og fantastisk som jer? Hvad nu, hvis det var vigtigt for hende at få svar på dette spørgsmål? Og hvad nu hvis nogen gerne vil give ud af deres points når andre bruger tid på at svare? Burde det så egentlig ikke være ok? Rejs jer op og gå ud og få noget luft!!!!

(ps .. det er nu ikke min mor, der brokker sig .. det er mig. Hun står her og ryster på hovedet af det hele ..... )
Avatar billede zhark Nybegynder
07. november 2001 - 22:04 #14
Hej Birgit>
Jeg synes nu det er nogle MEGET pæne kommentarer her, og din mor løste \"problemet\" FLOT!
Prøv at se \"politiet\" på en lidt anden måde - nye brugere skyder ofte vildt af med points OK fortstår det. Nogle \"EKSPERTER\" svarer lyn hurtigt (men ret tåbeligt)! og får accepteret svaret for der står jo... du har nu følgende muligheder!!!
Der er ca. 20.000 brugere så der sker lidt af hvert, men for at komme tilbage til \"politiet\", så er det som absolut hovedregel ment som vejledning, at nogle så kan blive knotne over at sidde og lede efter links/hjælp osv. i 30 min. for 30 points og så se en anden \"ekspert\" få 100/200 points for at kløø sig... i 1 minut. det giver \"udslet\", hvis du forstår og man kan jo ikke se om det er en på 11 eller 67 år.
Håber vi \"ses\" igen. Mvh. zhark
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
07. november 2001 - 22:45 #15
Jeg vil give dig fuldstændig ret i, at man jo ikke kan se alder nogen steder. Men jeg mener stadig, at folk burde moderere deres udtalelser engang imellem ... Dette er ikke først gang jeg er ude for dette. Jeg havde selv et problem jeg havde brug for at få løst hurtigt. En venlig person modtog alt materiale til en hjemmeside og lavede den faktisk helt om for mig, så alt virkede og siden han havde brugt en hel dag på det følte jeg, at det var på sin plads at belønne med en del points. Jeg fik derefter point politiet på nakken ... Det gør mig bare sur, at der er nogle folk, der mere eller mindre lever herinde for at fare rundt og ytre deres meninger på en meget u pædagogisk måde, når de er utilfredse med noget!
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
07. november 2001 - 23:02 #16
Hey hey hey...
Skulle vi nu ik\' lige...
Avatar billede zhark Nybegynder
07. november 2001 - 23:07 #17
Jeg kan følge dig meeeget langt! Personligt har jeg (i beskedenhed) hjulpet nogle stykker - og derefter anbefalet at de skulle bruge eksperten, men:
En ting står fast, jeg kan ikke tjene 1 points for at hjælpe en ven i en dag... med mindre spm har været åben her således alle andre har kunnet se spm og besvare det osv. det er konceptet og OK.
Nu ved jeg ikke HVORDAN du blev hjulpet med den hj. side? Men altså, hvis ikke alt er foregået her og jeg f. eks. ikke har haft MULIGHED for at hjælpe dig fordi I har brugt mail osv. så hører \"betalingen\" ikke hjemme i eksperten points, men som cool cash!
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
08. november 2001 - 01:00 #18
Det hele foregik i store træk her .. I hvert fald så længe, at andre havde mulighed for at følge med. Der bleve også udvekslet mails i den sidste ende, da alle andre var stået af for længst. MEN ... bottom line er stadig, at mange gange får folk ondt i r**** og ytre sig på en meget uhensigtsmæssig måde hvilket gør mig ked af at komme her. Det er jo ellers et meget godt sted, hvor man kan få hjælp til og hjælpe med lidt af hvert for slet ikke at tale om den informations kilde det også er. Bare syndt, at nogle ser det som deres eget personlige sted og skræmmer en masse folk væk (som min mor), der har brug for hjælp og kan give nogle af de famøse points ud ;o)
men nu vil jeg gå i seng og lade være med at tænke mere på dette.