Avatar billede stampeair Nybegynder
08. november 2001 - 22:12 Der er 3 kommentarer

Hvem jeg skal stemme på d. 20 nov.

Nej, jeg er ikke interreseret i at få at vide hvem jeg skal stemme på, men derimod information om hvad de forskellige partier står for, derfor har jeg brug for links til alle partiernes holdninger, jeg følger ikke vildt meget med i politik, så nu skal det være.
Jeg har hos venstre fundet en god side: http://www.venstre.dk/viewPage.php?id=1621
Det er lavet kort og godt, men jeg kan ikke lige umidelbart finde noget lign. hos de andre partier. Er der nogle der kan hjælpe mig, det er jo ved at være tid til at vi skal stemme!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. november 2001 - 00:08 #1
du går til http://www.folketinget.dk/ og vælger partiernes websider
Avatar billede stampeair Nybegynder
09. november 2001 - 00:27 #2
Jeg har ikke problemer med at finde partiernes hjemmesider!!
Det er direkte links til deres mål jeg skal bruge, se det link jeg har til venstre i mit spm, det er den slags jeg skal bruge
Avatar billede 7th Praktikant
09. november 2001 - 03:37 #3
Hos godmorgen tv2 så jeg en side hvor man kunne svare på nogle spørgsmål hvorefter man så fik en række personer/partier som resultat der harmonerede med ens holdninger. Ved godt det ikke direkte har noget med dit spørgsmål at gøre, men ud fra dine holdninger kan den jo vejvise dig frem til de partier du så kan evt kigge nærmere på.

kan ik lige huske adressen til go morgen, men under programmer hos tv2.dk er der et link til go morgen, og så it hvorefter linket er i bunden.