Avatar billede look Nybegynder
11. november 2001 - 21:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IP-adresse på en Yahoo-mail

Jeg har en Ofir-mail til brug med postning på usenet. Der er åbenbart en, der har set sig sur på mig og spammer fra en Yahoomailadresse. Kan jeg på en eller anden måde finde pågældendes ip-adresse? Ofir er også en webmail, så jeg kan ikke umiddelbart kalde egenskaber frem.
Avatar billede prof2 Nybegynder
11. november 2001 - 21:11 #1
Og hvad vil du med vedkommenes IP ?? Det kan jeg ikke se skulle være nyttigt...
Avatar billede fredelu Nybegynder
11. november 2001 - 21:12 #2
I hotmail kan man blokke sendere.
Jeg ved ikke om det også gælder i ofir.
Avatar billede look Nybegynder
11. november 2001 - 21:21 #3
Jeg har en ide om hvem det er. Han har også postet på usenet og derfra har jeg en IP-adresse. Og den er stationær. Hvis de to matcher, vil jeg klage til hans udbyder.
Avatar billede look Nybegynder
11. november 2001 - 21:53 #4
Jeg har selv fundet ud af det ved at rode rundt. Et spørgsmål om opsætningen. Med den rigtige opsætning får man også afsenders tekniske oplysninger.