Avatar billede webwizard Nybegynder
12. november 2001 - 19:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vurdering, tak!

http://www.friserverplads.dk/terror2/

Vil gerne have den vurderet! :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2001 - 19:28 #1
Enkelt design, og siden dækker begivenheden meget grundt. Sæt evt. lidt farve på istdet for den hvide farve, de virker megte kraftig.

Avatar billede rasta Nybegynder
14. november 2001 - 19:56 #2
Fjern nyhederne fra boksen, scrollbaren er stressende...
Egentlig en meget kedelig side, som de fleste nok vil ignorere, hvis du altså ikke gør noget ved den!!!
Sæt nogle flere blikfang ind, og skift for guds skyld baggrundsfarven ud!
Jeg kan da ikke se at der er noget galt med placeringen af nyhederne...
Prop måske lidt mere fylde på de enkelte punkter, da man efter at have læst nogle få tænker:
\"Kedeligt, det gør jeg ikke igen, beskrivelserner er jo helt til rotterne.\"

Eller en god side som behandler sit emne godt.

/rasta