Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 22:35 Der er 57 kommentarer og
1 løsning

Kopiering af NHL 2002!!

Hej!

Kan nogen hjælpe mig med at knække kopieringskoderne til NHL 2002?? Jeg kan ikke kopiere den. Hvis jeg prøver at installere det, kan jeg godt, men når jeg prøver at køre det. Står der bare Safedisc på skærmen. Og computeren laver ikke noget! Hvordan kan jeg fjerne/knække koderne??!

And yes.. Jeg ved godt at nogle ikke vil/kan svare fordi: \"Uhhh... Det er simpelthen sååå ulovligt!!\"
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. november 2001 - 22:36 #1
DET ER ULOVLIGT! Så skrid mester!
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 22:36 #2
Du kan ikke knække den fordi det er ulovligt - altså hører det ikke hjemme på eksperten.dk.
www.rush.dk/ingen_warez.php
Fat det!
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 22:37 #3
clonecd.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. november 2001 - 22:38 #4
hotpop ... hvorfor faen hjælper du !?
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 22:41 #5
invisibleman> aner det virkelig ikke... mpske fordi jeg efterhånden er så DØDTRÆT af eksperten og den manglende tilstedeværelse af admins at dette site efterhånden er kommet til at ligne en FUCKING børnehave????
Ikke rettet mod dig personligt, men mod eksperten.dk som helhed...
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 22:41 #6
Det har jeg prøvet, men den siger read erreor at Sector 8872 og tre andre og derfor kan den ikke fortsætte! Du kan evt. tage mig på mail (casper@visitme.dk) eller ICQ(), når nu vi ikke må snakke om det herinde! :-(
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 22:43 #7
Sorry... ICQ 137680220
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 22:43 #8
ok - så hjalp jeg ikke alligevel = kan ikke meldes eller slettes.
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 22:44 #9
cool_casper> det var det eneste jeg kendte til - sorry :)
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 22:45 #10
hotpop : Når der ikke er admins må vi selv agere admins - det gør vi *ikke* ved at hjælpe warez-folk, men ved at fortælle dem at det er forkert, og *ikke* hjælpe.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. november 2001 - 22:45 #11
hotpop *G* jeg tager det heller ikke personligt ... for jeg ved godt at jeg ikke er del af børnehaven ..

cool_casper, jeg anmelder dig for misbrug af E. nu...
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 22:47 #12
invisibleman : Er du nu sikker på du i virkeligheden ikke *er* børnehaven? :)
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 22:48 #13
Når nu I ikke må skrive det herinde. Hvis der er nogen der har en ide til hvordan jeg klan gøre så skriv til mig: casper@visitme.dk
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 22:48 #14
n0rmality> Alt det der ved jeg - har været her siden 1999-09-17 00:00:00 - dog med andet brugernavn siden 2001-01-03 11:14:52 - men tak for forelæsningen.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. november 2001 - 22:48 #15
n0rmality, ja.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 22:50 #16
hotpop : Når du nu har været her så længe, så burde du også kende reglerne - ellers er de at finde på http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml. :)
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 22:53 #17
n0rmality> OK - lyt godt efter: Jeg har SELV prøvet at lave en kopi af NHL 2002 med clonecd - samme fejl som cool_casper fik - fik 2 af mine kammerater til at prøve - samme fejl - så jeg VIDSTE at clonecd IKKE kunne gøre det, altså var det ikke at hjælpe - desuden har jeg nok linket til reglerne 1000 gange og nok fået slettet 200 brugere her på eksperten, så jo jeg kender reglerne *gg* - kan du følge mig???
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 22:57 #18
hotpop : Det var nu ikke lige det du gav udtryk for med din kommentar om clonecd - men lad nu det ligge.
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 22:59 #19
n0rmality> jeg har altid været god til at tage røven på folk :) - dog VIL jeg have mig et nyt brugernavn.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:00 #20
hotpop : Have dig et nyt brugernavn? Hey, vær in med de kendte, afmeld din bruger. :)
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 23:04 #21
n0rmality> har en fornemmelse af at du også er en af de \"kendte\" - Am I right?
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:06 #22
hotpop : Tjaeh... du har i hvert snakket med mig før. :)
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:06 #23
hvert fald... baah!
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:10 #24
Hvis du vidste det ikke ville virke... HVORFOR FANDEN SKREV DU DET SÅ!!!!!!!!!!!!!!!! Du havde ellers lige fået lidt respect i min hjerne. Eller er det bare for at klare dig ud af ærterne!!! :-(
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 23:10 #25
normality> ved hvem du er :)
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:11 #26
cool_casper : Så folk der overtræder regler får respekt? Hmm... sær holdning da.

hotpop : ;)
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 23:11 #27
cool_casper> hov hov! JEG overtræder IKKE reglerne herinde! Det gør DU makker, og med sådan et spørgsmål vil du ALDRIG få respåekt herinde!!!
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:12 #28
PS. Prøv at klikke på linket til reglerne!!
Avatar billede hotpop Novice
15. november 2001 - 23:13 #29
cool_casper> og?
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:14 #30
Jeg mente ikke at folk der overtræder reglerne får respekt... Hva\' fanden er det for noget lort at fyrre af!?!?
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:14 #31
cool_casper : Prøv at fjerne punktummet for enden.
Og hvis det er for svært for dig, så har jeg gjort det her: http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:15 #32
cool_casper : Det gør du jo. Hvis du har respekt for hotpop fordi han hjælper dig med warez, så har du respekt fordi han overtræder reglerne.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:16 #33
Får du ikke en 404?!?
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:19 #34
cool_casper : Som sagt, prøv at fjerne punktummet for enden...
.oO(*suk*)
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:20 #35
n0rmality  >> Nå, ja okay... Det havde jeg ikke lagt mærke til!

Gu gør jeg ej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:22 #36
Du skal kraft edeme ikke sukke af mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kan squ ikk gør for at jeg har en 56K forb. og nogle kommer spørgsmålene sådan ind midt i det hele!!!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:23 #37
cool_casper : Jaja - dårlige undskyldninger og benægtelser er der nok af.
*suk*
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:27 #38
Luk nu røven dit fede store ****************************************************** !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:30 #39
****************************************************** ?
Gad godt se dig skrive et ord med så mange bogstaver, der samtidig leveres i læs, og er et skældsord. Gad vide om du overhovedet kan stave til et ord med så mange bogstaver?
Og hvad vil du egentlig gøre hvis jeg ikke \"lukker røven\"?
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:34 #40
Det her kommer ned på en for lamt plan! Gider ikke mer.....  Kan kun sukke af dig !  :-¤*#\"
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:35 #41
cool_casper : Så vidt jeg kan se er det dig der har trukket det nedad.
Og du kan kun sukke? Kan du ikke finde på noget mere kreativt i stedet for at abe efter?
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:41 #42
For sidste gang: LUK RØVEN!
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:42 #43
cool_casper : Ellers gør du hvad?
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:44 #44
Det var ikke en trusel! Det var en tip! :-@

Sig mig en gang... Vil du bare lave det her spørgsmål størere end \"fyr lort af\" eller hvad?!?
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:46 #45
cool_casper : En tip? Lad os se - kunne være du ville skrive en tipi? Det ville dog gøre din sætning ulogisk. Det kan dog også være, at du ikke helt har styr på en/et, hvilket straks gør din sætning lidt mere logisk - og jeg spørger igen: Ellers gør du hvad?

Nøh, det er dig der hele tiden fortsætter - jeg giver blot svar på tiltale.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:53 #46
Du er så gal i hjernen! Hvor gammel er du?? 7!?
Avatar billede dmcn Praktikant
15. november 2001 - 23:57 #47
cool_casper : 20 - hvor gammel er du da? Og har ens alder noget at gøre med om man er \"gal i hjernen\" eller ej?
Avatar billede cool_casper Nybegynder
15. november 2001 - 23:59 #48
.... Jeg er 15! Nøh, nødvendigvis ikke!

Og alt dette fordi du synes at warez er forkert! eller hvad??, \"U\"n0rmality !!!!!!!!!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 00:03 #49
cool_casper : Har jeg sagt at warez er forkert? Nøh. Jeg bruger selv warez for at teste programmer før jeg køber dem, såeh.
Men jeg synes til gengæld det er forkert at overtræde eksperten.dk\'s regler, hvilket du har gjort.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
16. november 2001 - 00:06 #50
Før du køber dem?!? Så du \"prøver\" dem først og så bagefter køber du dem!!!??!

Okay, så har jeg overtrådt reglerne. Er der sket noget!?!? Andet at jeg ikke kan nå hjem til min kæreste, fordi jeg lige skulle svare på dine lorte spørgsmål!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 00:10 #51
cool_casper : Ja, jeg prøver først og køber bagefter. Gider da heller ikke købe tøj uden at prøve det først.

Hvis alle kunne overtræde reglerne uden konsekvenser, hvorfor er de der så? Du er anmeldt, og hvis alt går vel bliver din bruger slettet.
At du ikke kom hjem er din egen skyld - ingen tvang dig til at svare.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
16. november 2001 - 00:22 #52
Hmm.... Gider ikke spille min tid på en provokerende idiot!
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 00:24 #53
Mon ikke du skulle have sagt det en time og tre minutter tidligere.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
16. november 2001 - 00:27 #54
Der vidste jeg det ikke endnu!
Avatar billede konggal Nybegynder
16. november 2001 - 00:39 #55
Fuck i r nogle TØSER!!!
hva.......
det r sq da bare at kopiere den forbannede cd
det kan der ik være noget svært i
alt hva i skal vide om at brænde r meget let at finde online
så hvorfor det her..............

TAK!!!!
The King Have Ruled....*Fnis*
Avatar billede cool_casper Nybegynder
16. november 2001 - 00:44 #56
konggal >> Jeg kan altså ikke finde det! :-) Kan du ikke skrive en URL på min mail: casper@visitme.dk  Pleaz! Jeg SKAL bare have kopieret den!
Avatar billede cool_casper Nybegynder
16. november 2001 - 00:52 #57
konggal >> Jeg kan altså ikke finde det! :-) Kan du ikke skrive en URL på min mail: casper@visitme.dk  Pleaz! Jeg SKAL bare have kopieret den!  KOM NU!!!
Avatar billede fredelu Nybegynder
16. november 2001 - 12:07 #58
kan  ikke klare en mod en i stedet for der her lort =????