Avatar billede gozar Nybegynder
17. november 2001 - 13:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Partition Magic gik ned!

Partition Magic gik ned mens jeg var ved at repartitionere en 20BG harddisk. Nu er c: drevet væk og fdisk siger det er et non-dos partion.

Er der en måde jeg kan resturere c drevet uden tab af de data der ligger derpå?
Avatar billede maxium Novice
17. november 2001 - 14:15 #1
Nej
Avatar billede darkside Nybegynder
17. november 2001 - 14:55 #2
Hm du kan prøve at starte på en cd eller en disk, og køre fdisk /mbr det kan være den kan fixe din mbr igen.
Avatar billede morten_odum Nybegynder
17. november 2001 - 19:55 #3
Jeg har selv været ude for samme uheld med 25 GB og der er detsværre ikke noget at gøre for at redde dit data. Tough Luck :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. november 2001 - 20:53 #4
Kan PM ikke oprette en ny partition  - dvs. c-drevet?
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
18. november 2001 - 20:51 #5
Hmmmmm, du glemte vel ikke, at sige til PQ Magic at den IKKE skulle konvertere til NTFS filsystem ? Det lyder lidt som om at det er det der er sket...og så er der ikke meget at gøre........andet end at formattere.....:o)

Med mindre du har lavet de bootdisketter, der kan laves til PQ MAgic.....så kan du MÅSKE starte programmet fra en DOS-prompt og få det konverteret tilbage til FAT 32.....

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
18. november 2001 - 20:53 #6
Ooooooops...det var et svar...:o)
Avatar billede morten_odum Nybegynder
20. november 2001 - 20:37 #7
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
12. december 2001 - 19:56 #8
Hmmmmmm, ud fra at der er accepteret et svar på 150 points, ved at svare NEJ, ville det være meget rart, at få din forklaring på hvorfor og på hvilket grundlag du uden videre accepterer det svar, og afviser os andre ????