Avatar billede doeleman Nybegynder
17. november 2001 - 15:41 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Download font

Er der nogen, der ved hvor jeg kan downloade fonten \"Sackers Heavy Gothic\" eller \"Sackers Gothic MD\"?
Avatar billede prodic Mester
17. november 2001 - 16:27 #1
http://www.atomictype.co.uk/agfa_abc.html

Du er vel godt klar over at det er en betalingsfont - så at give dig et direkte link ville være ulovligt.
Så køb den - evt. fra ovenstående sted.
Avatar billede prodic Mester
17. november 2001 - 16:30 #2
Prisen er btw 24$ for den normale udgave.
Avatar billede doeleman Nybegynder
17. november 2001 - 16:32 #3
Jeg havde netop selv fundet frem til http://www.identifont.com/show?26H

Jeg var ikke klar over, at det var en betalingsfont, men det ved jeg nu. Fonten er dog lidt for dyr, til hvad jeg skal bruge den til.

Er der nogen, som kender en font, der ligner \"Sackers Heavy Gothic\" (se evt. ovenstående link), men som er freeware?
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
17. november 2001 - 17:43 #4
prøv at kigge på www.fonts.dk
Avatar billede doeleman Nybegynder
21. november 2001 - 10:41 #5
Desværre ingen respons jeg kunne bruge.
Tak for tippet Prodic.