Avatar billede thomasolesen Nybegynder
21. november 2001 - 15:26 Der er 2 kommentarer

Hvordan får jeg Access 2000 Runtime til at køre på en Terminal Server?

Jeg er ved at installere et program, der er udviklet i Microsoft Access 2000. Sammen med programmet installeres derfor Microsoft Access 2000 Runtime. Programmet kan fint installeres på de almindelige maskiner, men serveren kører som Terminal Server, hvor det ikke kan lade sig gøre.

Jeg får en meddelelse om at skulle installere Office Resource Kit, men dette kan jeg ikke rigtigt få til at spille... Der er ikke installeret andre Office-programmer på serveren.

Er der nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede juks Novice
26. november 2001 - 09:13 #1
kan du ikke bare tage databasen ud... uden at installere andet end access
Avatar billede thomasolesen Nybegynder
26. november 2001 - 12:42 #2
Juks:> Problemet er at Access simpelthen ikke kan installeres. Og databasen skal køre over terminalserveren, da den vil blive for tung at afvikle over ADSL-linien.