Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
12. december 2001 - 18:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mangler tejning til at sætte rgb stik på Skærm

Hey alle sammen
jeg har lige fået mig en skærm(kfc 15\"), halv defekt.
RGB stikket er blevet klippet, så jeg mangler en tejning hvor på jeg kan se hvilke farver der skal side hvor, jeg har prøver alle mulige steder men kan ikke finde noget.

hilsen benjamin

ps håber der er en der kan hjælp.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. december 2001 - 19:40 #1
Er det noget du kan bruge http://www2.arnes.si/%7Emthale1/rgb.html
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. december 2001 - 19:44 #2
hvis du scroller halvvejs ned kan du se rgb stikket på klods hold i denne link http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2rgbs.html
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. december 2001 - 19:48 #3
kan du bruge det, jeg har søgt på danske sider, men fandt ikke umiddelbart noget der kunne bruges.
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
12. december 2001 - 20:03 #4
tak for indlæg retaxes side i kan jeg ikek bruge men side 2 er mulig vis noget jeg kan bruge jeg vil forsøge en gang i nat med det, så tænkte jeg lige har du forstan på sådan noget her ??

hilsen benjamin P hygge
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
12. december 2001 - 20:04 #5
Hey der er lige en ting til jeg ved ikke om det her kan komme til at virke for det er jo vga til rgb men jeg vild da prøve tak
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. december 2001 - 20:20 #6
Du prøver, ellers får du jo ikke at vide om det duer, det ville da være synd.
God fornøjelse og tak for pointene!

www.fotx.net/retaxes