Avatar billede oniel Nybegynder
13. december 2001 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mappen \"NetLogOn\" - hvor gemmer den sig?

WinNT 4.0 Server opretter en systemmappe \"NetLogOn\", men hvad er den korrekte sti til mappen?

Og hvorfor kan den ikke findes med Søg?
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. december 2001 - 22:02 #1
Er det C:\\Winnt\\system32\\repl\\scripts du tænker på?

Grunden til at du ikke finder denne mappe er at det kun er selve sharet som hedder Netlogon - selve den \"fysiske\" mappe hedder der ikke.
Avatar billede oniel Nybegynder
13. december 2001 - 22:22 #2
Jeg tror du har ramt rigtigt!
Det er min svoger der skal bruge det straks i morgen tidligt - så hvis du har ret (hvilket jeg mener du har!) - ja, så er pointene dine!

Min egen server er p.t. nedtaget så jeg kunne ikke \"lige\" selv se efter hvad problemet var og hvordan det skulle løses (man har jo ikke hele styresystemet i hovedet!) Takker foreløbig!
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. december 2001 - 06:48 #3
Ellers kan det også ses i Servermanager ...

Der kan man se hvilke shares man har og hvor de er koblet på \"fysisk\" på harddisken.