Avatar billede bobbels Nybegynder
26. december 2001 - 18:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hjälp

dum fråga har glömt hur man gör snabela i mac har precis köbt en
Avatar billede prodic Mester
26. december 2001 - 18:36 #1
alt + \'

mener jeg. Det er ihvertfald på \'
Avatar billede aeblenet Nybegynder
27. december 2001 - 07:10 #2
Hvis du har indstillet dine kontrolpaneler \"Dato & Tid\" + \"Keyboard\" til svensk er det rigtigt som prodic skriver.

Eller indstiller tastaturet sig automatisk til US, når det får et nyt OS og du kan derfor hverken finde det ene eller det andet bogstav.

Altså: alt + \'

Good luck !
Avatar billede prodic Mester
27. december 2001 - 13:36 #3
aeblenet->Dejligt med oversigten over placeringen af de forskellige tasters som man kan finde frem når ens taster pludselig er blevet \"væk\" :-)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
27. december 2001 - 15:05 #4
prodic->  jep. Apple/Mac er GUD.

Gad vide om du får dine point i år ?
Avatar billede prodic Mester
27. december 2001 - 15:12 #5
aeblenet->Om det er GUD ved jeg ikke helt. Det er jo et \"religions-spørgsmål\" som man kan diskutere til the end of time. ;-)

Men ja det er dejligt, at arbejde med...
Avatar billede buymac Nybegynder
04. januar 2002 - 16:49 #6
æble + *
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. januar 2002 - 20:14 #7
buymac-> er du PC-bruger ?

-eller var det en tastefejl ?
Avatar billede buymac Nybegynder
04. januar 2002 - 21:30 #8
Nej.. og ja halvt :-)

Jeg mente selvfølgelig alt + *

Fordi jeg nogle gange har erfaret at folk har haft lettere ved at forstå alt + * fordi det er nemmere at finde.. bla bla.. det var nok et unødvendigt svar og jeg fortrød også men man kan jo ikke trække sine svar tilbage... :-)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. januar 2002 - 22:51 #9
svar kan altid trækkes tilbage, især med god argumentation.

@@@@@@@@@
Avatar billede newt_dot_dk Nybegynder
19. februar 2002 - 16:15 #10
Hold alt-tasten nede og tryk på ' (pling) - den sidder til venstre for din Enter-tast (det som kaldes "vognretur" på en skrivemaskine)