Avatar billede webmonster Nybegynder
30. december 2001 - 13:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

orange adsl + tecom router (www-interface)

Jeg har en Tecom router fra Orange, og kan ikke finde oplysninger om hvordan jeg slåt web-interfacet fra,

for jeg går ud fra det er pga. det at jeg ikke kan komme ind til min apache, men kun til Authorize siden fra routeren.

god bagjul og godt nytår, PAS PÅ FINGRENE
Avatar billede echelon01 Nybegynder
30. december 2001 - 13:56 #1
For at gå ind på en webserver bag en router (næsten det samme som en firewall i dette sammenhæn), skal serveren have en ekstern ip-adresse (også kaldet klasse-C adresse) - Hvis du skal have en sådan ekstern ip, skal du ringe til orange og bestille en...
Avatar billede webmonster Nybegynder
30. december 2001 - 14:02 #2
jeg har fast ip adresse, og kan godt fange min ftp og ssh men ikke http
Avatar billede echelon01 Nybegynder
30. december 2001 - 14:05 #3
og du er sikker på den kører ordentligt ?
Avatar billede webmonster Nybegynder
30. december 2001 - 15:01 #4
k¢rer ordenligt ? hvad mener du ...

Jeg har fast ip, det mit sp¢rgsmål er, HVORDAN slår jeg webinterfacet fra på min tecom router.
Avatar billede webmonster Nybegynder
06. januar 2002 - 12:27 #5
lukket