Avatar billede lina_g Nybegynder
04. januar 2002 - 23:30 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Mp2v hvad er det

Jeg er støt på et problem da jeg skulle se en video
af nogle fraklip son jeg har downloadet!

Jeg spiller filen i Media Player men den siger at det format er ikke supported, så vidt jeg ved er filen af typen Mp2v....

Hvad kan jeg gøre for at få det til er virke!
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2002 - 23:33 #1
Avatar billede prodic Mester
04. januar 2002 - 23:33 #2
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. januar 2002 - 23:34 #3
john stigers>>> hvad er det for noget??
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. januar 2002 - 23:35 #4
prodic>>> og hvad er det for noget???
Avatar billede prodic Mester
04. januar 2002 - 23:36 #5
Det er Microsofts egen forklaring på hvad du kan gøre for at få det til at virke.

mp2v er i samme standard som mp3 og mpeg.
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. januar 2002 - 23:38 #6
prodic>>< når jeg går ind på den hjemmeside står der ikke noget, der er kun hvidt!
Avatar billede prodic Mester
04. januar 2002 - 23:40 #7
Den virker helt fint her
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. januar 2002 - 23:49 #8
ja okay nu virker den også hos mig!
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. januar 2002 - 23:50 #9
og hvad kan jeg så gøre ved det!
Avatar billede prodic Mester
04. januar 2002 - 23:51 #10
læse den :-)

Og hente det codec du mangler.
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. januar 2002 - 23:52 #11
okay, men den er for lang*ss*:-)
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. januar 2002 - 23:55 #12
jeg kan ikke rigtig forstå hvad det er jeg skal gøre!
Avatar billede prodic Mester
05. januar 2002 - 00:00 #13
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com/support/mediaplayer/wmptest/wmptest.asp#MPEG

Prøv at hoppe derind og hente en fil med samme efternavn som den du har hentet. Hvis den kan afspille den du henter, så er det din egen fil der er noget i vejen med.

Media player burde kunne afspille din fil :
\"Verify that Windows Media Player supports the file format you are using. Windows Media Player supports the file formats in the following list:

Windows Media formats File name extensions: .asf, .asx, .avi, .wav, .wax, .wma, .wm, .wmv

NOTE : .wmv files are supported by Windows Media Player version 6.4 and later.

Moving Pictures Experts Group (MPEG) File name extensions: m3u, mp2v, .mpg, .mpeg, .m1v, .mp2, .mp3, .mpa, .mpe, mpv2\"
Avatar billede lina_g Nybegynder
05. januar 2002 - 00:03 #14
der er ikke en fil som hedder mpv2...

er der ikke et andet program end media player som kan afspille filen!
Avatar billede prodic Mester
05. januar 2002 - 00:04 #15
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q141801

En guide til hvordan du kan tjekke/opsætte media player til at afspille mpv2-filer - hvilket den burde kunne som standard.
Avatar billede lina_g Nybegynder
05. januar 2002 - 00:05 #16
forresten er mpv2 en audio eller en video fil!
Avatar billede prodic Mester
05. januar 2002 - 00:09 #17
Avatar billede lina_g Nybegynder
05. januar 2002 - 00:12 #18
det har jeg prøvet , men det virkede ikke!
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2002 - 12:57 #19
Filnavnet bør være m2v eller m2p og er Super-vcd format. Hvis du installerer en dvd-afspiller på din computer, får du automatisk codec\'et til svcd, og så kan du afspille videoen i Windows Media Player. Du kan også skrive en emailadresse. Så sender jeg codec\'et til dig.