Avatar billede gozar Nybegynder
05. januar 2002 - 16:59 Der er 13 kommentarer og
6 løsninger

Ændre program acciotion

Hvordan ændre jeg acciotion til mine mp3 filer, så de bliver afspillet af Windows Media Player istødet for at de bliver Afspillet af Real Juke Box??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. januar 2002 - 17:00 #1
hjøre klik på filen, open with/åbn med, og vælg program!

dette er taget ud fra min W2K!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. januar 2002 - 17:00 #2
højre klik *S*
Avatar billede drean Nybegynder
05. januar 2002 - 17:01 #3
højreklik på en mp3 fil, vælg open as...
vælg real juke box, og sæt kryds i always open with..
Avatar billede resten Nybegynder
05. januar 2002 - 17:01 #4
slet din real juke box igen og så når du indstaler den skal du huske at sætte den ikke at afspille.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. januar 2002 - 17:01 #5
Højreklik en mp3 fil , under properties > change player
Avatar billede gozar Nybegynder
05. januar 2002 - 17:07 #6
Ingen af forslagene virker. Dem har jeg prøvet før jeg skrev her.

Dog har jeg ikke prøver at slætte Real juke box. Men hvis det er eneste udvej så bliver jeg vel nød til det!!
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
05. januar 2002 - 17:07 #7
du skriver det fil navn som du vil have den til
fx. fra acdc.jpg til acdc.dll
Avatar billede resten Nybegynder
05. januar 2002 - 17:11 #8
du skal jo bare indstaler den igen men husk dog at ikke at sætte den til at afspille noget som helst det som du finder på nettet som der skal åbnes med real playeren finder den selv og åbner.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. januar 2002 - 17:12 #9
Gå ind i Media player og sæt den til at være default player og husk at krydse af hvilke filer den skal være default player for!!.
Avatar billede hyperdome Nybegynder
05. januar 2002 - 17:14 #10
Hvis du kører Win9X som du sandsynligvis gør så skal du holde shift i bund mens du højrerklikker.... så kommer den der \"Åbn Med\" frem..
Avatar billede gozar Nybegynder
05. januar 2002 - 17:19 #11
Øhh Hvoffor skulde jeg skrive i Win XP forumet hvis jeg kørte win9X ??
Avatar billede gozar Nybegynder
05. januar 2002 - 17:24 #12
Det hjælper heller ikke at ændre Instillingerne i Windows media player!!
Avatar billede resten Nybegynder
05. januar 2002 - 17:26 #13
sidste udvej gør som jeg siger.
Avatar billede gozar Nybegynder
05. januar 2002 - 17:29 #14
Højre click / egenskaber / skift afspiller virker på min egen computer med XP men ikke på den computer som som skal afspille med Windows Media Player.
Weird!!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. januar 2002 - 17:31 #15
jeps!!  mysto      8(
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. januar 2002 - 18:19 #16
Nu kender jeg ikke Real Juke Box - men i Real Playeren er der en option, hvor du kan vælger hvilke filtyper der skal være Real Player filtyper.
Avatar billede hyperdome Nybegynder
05. januar 2002 - 23:41 #17
gozar... ups :D

Så ik katerogien :P
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. marts 2002 - 22:43 #18
Hvad med at lukke????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. april 2002 - 14:26 #19
Du har til kl 18 idag, til at lukke ellers anmelder jeg :-(