Avatar billede pleth Nybegynder
05. januar 2002 - 23:49 Der er 7 kommentarer

Monitor starter ikke op!

Jeg updatede min bios for ca. et par måneder siden og umiddelbart efter installetionen, da computeren skulle genstartes, ville skærmen ikke starte op. Jeg genstartede nogle gange og pludselig virkede det, men jeg er nød til at genstarte cirka tre gange hver gang jeg tænder computeren, før skærmen starter op, og når den endelig starter første gang er billedet som regel \"fragmenteret\" og i forkerte farver og størrelser.
Ud over dette problem virker alt som det skal og der er ikke nogle problemer med den nye bios.
Mit system:
Asus A7V133 Socket A
Thunderbird 900 mhz
128 mb ram
30 gb ibm HD
Geforce 2 MX
Win 2000 pro.
Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak.
Avatar billede gpa Nybegynder
05. januar 2002 - 23:50 #1
Har du hentet den rigtige BIOS til win2000?
Avatar billede gpa Nybegynder
05. januar 2002 - 23:51 #2
Og også Patchen til AMD?
Avatar billede pleth Nybegynder
06. januar 2002 - 00:05 #3
Patch til AMD??
Avatar billede egadm Nybegynder
06. januar 2002 - 00:15 #4
har du husket at loade bios defaults efter at du flashede din bios?
Avatar billede egadm Nybegynder
06. januar 2002 - 00:19 #5
du kan hente en agp patch fra amd´s hjemmeside
www.amd.com der vil forhændre at maskinen låser når du bruger maskinen, jeg vil tro det er den qpa hentyder til, og forresten gpa bios er motherboard specifik og ikke os, det er nemlig den samme bios man bruger hvad enten det er win95 eller xp
Avatar billede zhark Nybegynder
06. januar 2002 - 00:40 #6
Jeg vil snarere mene Via \"4in1\" driverne
Avatar billede zhark Nybegynder
06. januar 2002 - 00:42 #7