Avatar billede wareagle Nybegynder
14. januar 2002 - 14:59 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Feedback søges

Hej
Jeg vil godt høre hvad i synes om denne side: http://cs-planet.dk

- Design
- Brugervenlighed
- Generelt

Mange Tak
/Jeppe
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 15:03 #1
Generelt:

prøv at lave en søgning og se hvor mange gange du har bedt folk om at validere den side :)

Der er intet nyt sket, og du kan næsten intet på siden, og designet er kedeligt. Brugervenligheden er iorden.
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 15:04 #2
Hastighed: 4 ud af 10.. LANGSOM!
Design: rent og venligt.. 7 ud af 10
Brugervenlighed: Nen og overskuelig, men LANGSOM 7 af 10
Generelt: Hastigheden trækker det andet ned.. derfor er indtrykket kun middel..  indholdet er stadigt sparsomt, men du har et godt fundament.

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede wareagle Nybegynder
14. januar 2002 - 15:17 #3
Hastighed: så LANGSOM forde dht er ned
Avatar billede Chewie Novice
14. januar 2002 - 15:18 #4
Langsom, Langsom, Langsom ........ øverste frame virker ikke (hos mig)

Godt design
Avatar billede wareagle Nybegynder
14. januar 2002 - 15:24 #5
er der nogen der kan se den i netscape ????
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
14. januar 2002 - 15:36 #6
NS 4.7 - Blank skærm.

NS 6.02 - Frameset koden vises på hvid baggrund ??

Opera 6 - Nogle elementer fra siden vises, men i én stor pærevælling.
Avatar billede wareagle Nybegynder
14. januar 2002 - 15:47 #7
er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at se den i netscape
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
14. januar 2002 - 15:52 #8
Avatar billede waldowolf Nybegynder
14. januar 2002 - 15:53 #9
Kode den efter W3C standarden...
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fcs-planet.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=HTML+4.01+Frameset

Samt tip:
alle de steder hvor der ikke er specifikeret baggrund-billede, og hvor det kan lade sig gøre (<td><table> f.eks.) sidt baggrundsbileddet som et transperant gif.

Avatar billede waldowolf Nybegynder
14. januar 2002 - 15:54 #10
pelkjaer  >> ;)
Avatar billede wareagle Nybegynder
14. januar 2002 - 18:29 #11
Så skulle man kunne se den med netscape

/WarEagle
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
14. januar 2002 - 22:25 #12
wareeagle>>Så må jeg desværre skuffe dig - for det kan man ikke. Hverken i ver. 4 eller 6.
Avatar billede xerex Nybegynder
15. januar 2002 - 15:22 #13
Okay jeg brækker snart dine arme, så du ikke kan lave flere indlæg om den siden >:(