Avatar billede passat Nybegynder
14. januar 2002 - 16:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

BURN ON THE FLY.

Kan man køre burn on the fly,hvis både CDROM og
BRÆNDER sidder på IDE BUS.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
14. januar 2002 - 16:33 #1
i princippet kan man godt, men hvis du ikke har burn proof, så kan der komme buffer underunn!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
14. januar 2002 - 16:33 #2
svar!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
14. januar 2002 - 16:36 #3
Du kan godt, men du skal bare ikke regne med at det kommer til at virke - medmindre du brænder med 2x eller 4x speed!

Du er næsten garanteret et buffer underrun som mr-bob siger!
Avatar billede nikolan Nybegynder
14. januar 2002 - 17:06 #4
Det er da noget mærkeligt noget. Jeg kan da sagtens brænde \"on the fly\" selvom både mit cd drev og brænder sidder på samme ide-bus. Det har noget at gøre med Pc\'ens hastighed.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
14. januar 2002 - 18:38 #5
ja selvfølgelig har det noget med pc\'ens hastighed.... men så snart du kommer op i 8 eller 12x speed, så har computeren svær ved at følge med hele tiden! og da en cd-rom brænder er et medie der konstant skal have data, så kan den meget hurtigt lave buffer underun!
Avatar billede 24u Juniormester
14. januar 2002 - 20:41 #6
min sidder på samme, og det virker fint!! 12xspeed!! dog skal du for at få det bedste resultat, sætte din brænder først på kablet!!
Avatar billede think Nybegynder
14. januar 2002 - 21:58 #7
Du får det bedste resultat ved at sætte cd-rom og brænder på hver sin IDE .Feks.Cd-rom på primær IDE og brænder på sekundær IDE.
Avatar billede 24u Juniormester
14. januar 2002 - 22:00 #8
mon ikke han mener at han vil sætte dem på samme ide???
Avatar billede 24u Juniormester
14. januar 2002 - 22:02 #9
allerbedst er at købe et scsi brænder og cdrom da disse er \"fuldstendig\" ligeglade med pc\'en!
og så kan man sige \"FUCK BURNPROOF\" ;o)
Avatar billede passat Nybegynder
15. januar 2002 - 16:13 #10
Det virker da med CLONECD,med 16xspeed,men er der
ikke mulihed for at ændre på brænder hastigheden,
i CLONECD vers. 3.3.4.1.
Avatar billede passat Nybegynder
21. januar 2002 - 16:03 #11
Det virkede som sagt med clonecd,og det var bare
mig der var blind mht. brændehast. \"TAK\".Og jeg brændte med 16 speed hvor brænderen bare gik ned
i hastighed (BURNPROOF),selv om de sad på hver sin bus.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. januar 2002 - 16:19 #12
takker for point!