Avatar billede sjakbajs Nybegynder
15. januar 2002 - 01:11 Der er 1 kommentar

Skrivebords \"program\" med transperant baggrund.

Hej eksperter.
Jeg prøver at finde ud af hvordan man laver skrivebords applikationer som dem man finder her: http://www.messagemates.com/cartoons.asp
Det jeg er interesseret i er:
Programmeringssprog og evt. nødvendig software.
Evt. en udvikler der er i stand til at programmere sådanne apps.

Jeg er ikke så erfaren i point givning men håber at det er attraktivt nok, ellers så skriv hvad du syntes din information er værd.

Der er selvfølgelig osse rigtige penge at hente hvis du er i stand til at udvikle eller del udvikle sådanne apps.

Skriv til: jeppe@sjakbajs.dk hvis du har spørgsmål.
Avatar billede tribalroots Nybegynder
22. juli 2006 - 13:13 #1
Ved ikke hvad de har brugt til de applikationer, men med "ScreenTime mProjector" kan du designe dit skrivebord i flash, hvilket betyder at det næsten kun er fantasien som sætter grændser!