Avatar billede cdelicht Nybegynder
16. januar 2002 - 08:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Notes konsulent/udvikler

Nu skal der ske noget!

Ideskaber, planlægger og Notes udvikler søger job. Helst internt i en edb afdeling i Kbh. området.
IT chef stilling er fint ;-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
16. januar 2002 - 08:43 #1
Webpage - referencer - email adr. ?
Avatar billede cdelicht Nybegynder
16. januar 2002 - 08:46 #2
Sidder i uopsagt stilling med andre kolleger på eksperten, så... Anonymitet er en dyd ;-)
Prøv dog cdelicht@hotmail.com
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
17. januar 2002 - 17:26 #3
Og det være så gjort.
Bliver der så også svaret ... :)
Avatar billede schubert Nybegynder
20. januar 2002 - 22:22 #4
Mail sendt, Check venligst cdelicht@hotmail.com
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. januar 2002 - 08:13 #5
Hmm, henvendelser på den mail adr. besvares tilsyneladende ikke ...
Avatar billede cdelicht Nybegynder
21. januar 2002 - 08:20 #6
>> schubert
Nu var det mere et varigt job jeg havde tænkt på. Din konkrete opgave kan du se svar på her: http://www.eksperten.dk/spm/125651. Hvis ikke det er uddybbende nok, så opret spørgsmålet i kategorien Lotus Notes, så skal jeg se på det ad den vej.

>> tony_breindal
Selvfølgelig bliver der svaret, men det kræver du sender en mail ;-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. januar 2002 - 08:29 #7
OK :)

Mystisk - iflg. min Outlook så har jeg sendt dig en henvendelse til cdelicht@hotmail.com pr. 16-01-2002 09:06 ... men vi prøver da lige en gang til ... :)
Avatar billede cdelicht Nybegynder
21. januar 2002 - 09:23 #8
Jeg har ført været ude for at mails IKKE når igennem til min hotmail account - MEGET mystisk (bortset fra at det er noget MS noget :-))))
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. januar 2002 - 09:34 #9
Ssshhh, MS lytter :)

tbst@mail1.stofanet.dk
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. januar 2002 - 13:13 #10
Har du fået min mail denne gang (ellers venligst send en anden adr. til min mail adr.) ?
Avatar billede cdelicht Nybegynder
21. januar 2002 - 14:47 #11
>>tony
Nope! sidste chance til MS! Prøv windowscup@hotmail.com
(så må vi se om det er mig de ikke kan li\' eller om det bare ikke virker!! :-)
Avatar billede cdelicht Nybegynder
21. januar 2002 - 14:48 #12
windowcup@hotmail.com (altså uden \'s\' ;-)  )
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. januar 2002 - 14:51 #13
OKi - vi prøvs\' lige nok en gang ... :)

... sendt med overskriften: http://www.eksperten.dk/spm/159200
Avatar billede cdelicht Nybegynder
26. januar 2002 - 14:47 #14
Nå, jeg fandt selv ud af det :-)