Vi står snart med en færdig ICQ-klon, som er tilpasset unge + den er på den dansk. Men før der kommer en public-release vil vi gerne have udført en beta-test på programmet, som indebærer normalt brug af programmet, check af fejl/mangler, sikkerheds-bugs osv.
Så er du under 20 og frisk på at sætte vores program på en hård prøve, så læg din e-mail, og vi vender hurtigst muligt tilbage til dig :)
Med OS2ai forsøger Aarhus Kommune og OS2-fællesskabet at give offentlige medarbejdere adgang til generativ AI uden at gøre kommunerne mere afhængige af amerikanske techgiganter.
Og da jeg går ud fra at størstedelen herinde er fyre, vil jeg også gerne have hvis i evt. har en søster eller veninde der bare ville bruge 10 min midt i febuar på at kigge på det :)
chewie: Min server brokker sig over din mail: <srk@langdraget.dk>: 213.237.92.119 failed after I sent the message. Remote host said: 552 5.2.3 Message exceeds maximum fixed size (5000)
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.