Avatar billede malu Nybegynder
17. januar 2002 - 14:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opgaver søges...

Hej med Jer!

Vi er et webdesig firma, som åbner 1. februar 2002. Derfor søger nogle opgaver inden for webdesign og kan lige nu tilbyde 20% rabat på en hjemmeside-løsning.

Kig forbi vores website på og læs mere...

Med venlig hilsen
WebShape Webdesign
http://www.webshape.dk
E-mail. webshape@webshape.dk
Avatar billede professoren Nybegynder
17. januar 2002 - 14:51 #1
Er det et spørgsmål?  Har du brug for marketings info??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. januar 2002 - 14:58 #2
Dette er vist ikke andet end en ren reklame... det er ikke meningen med Eksperten. Så venligst luk spørgsmålet igen...
Avatar billede fri-hash Nybegynder
17. januar 2002 - 15:02 #3
du skulle hellere søge nogen medarbejdere, malu ...medmindre du har tænkt dig at få hjælp herinde til alle de opgaver du måtte få :-)
Avatar billede malu Nybegynder
17. januar 2002 - 15:05 #4
Til fri-hash.

Jeg har stillet ET spørgsmål om Java Script!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. januar 2002 - 15:08 #5
Der er +800 webdesignere herinde, prøv at gennemtænk det lidt næste gang du vælger et sted at søge arbejde ;o)

Tror også at der skal mere benarbejde til. Men det er en pæn side du har dig.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
17. januar 2002 - 15:09 #6
jaja, tager bare gas på dig, sorry .... jeg syntes bare det var MEGET simpelt spørgsmål, sammenholdt med at du vil kræve 400,-/time :-) ....men denne branche handler jo også tit mere om at kunnesælge end at kunne udvikle :-)
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
18. januar 2002 - 11:27 #7
Du må da være syg i hovedet.. ..tror du du er publicis eller hvad?? Men ok.. ..som fri-hash siger. Det er jo faktisk ikke så meget hvad du kan (ikke fordi det skal afholde dig fra at presenterer dit firma appetiteligt), men mere om du kan sælge..
Avatar billede malu Nybegynder
18. januar 2002 - 12:11 #8
Hmmm...!!!