Avatar billede cougar Nybegynder
19. januar 2002 - 17:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

time-out problemer med download af 6,5 mb. fil fra hjemmeside

Hej

Jeg har en hjemmeside, hvor folk kan downloade et af mine programmer. Der er dog nogen der ikke kan downloade det og får time-out!

De kører dog med analog modem, dem der har problemer. Kan det være nogle indstillinger på serveren, eller er det, et eller andet hos dem det er galt med ?

Er der nogen som kan hjælpe mig eller som ved hvad der kan være galt ?

Pft.
Peter
Avatar billede foodear Praktikant
19. januar 2002 - 17:28 #1
Smid en link så tester vi lige

/Foodear
Avatar billede cougar Nybegynder
01. november 2002 - 10:46 #2
ikke auktuelt mere.
Avatar billede cougar Nybegynder
29. november 2002 - 09:02 #3
lukkes.