Avatar billede invisibleman Nybegynder
22. januar 2002 - 13:47 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Vroom vroo.. err .. hoste hoste *sløøøvt*

Jeg kunne godt tænke mig at vide præcis hvad det er der er blevet hurtigere og bedre her på E. med E3 ?

Jeg har fået genererings tider på 19 sekunder, 30 sekunder und so forth. Har lige accepteret et svar i et spørgsmål og det tog lidt over et minut.

"Udfør" knappen er *stadig* lang og grim .. den skal være mindre !!

"E-mail" .. jeg kunne forestille mig at der ikke har ligget nogen større overvejelser vedr. nye brugere som grundlag for at ændre den fra "Send en email, når der er nyt i spørgsmålet". "E-mail" ..det forstår de nye brugere da ikke !?

Designet - det er stadig lige skidt. (som i beta testen). Admins, svar mig på hvad det gamle havde gjort ? Det var de fleste da tilfredse med ... smid et par, for mig ubetydelige og ubrugelige, DHTML fold ind/ud menuer på og det var det ?

Bare lidt kritik her fra.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
22. januar 2002 - 13:48 #1
btw, så får vi IP i emails ..
Avatar billede admin Novice
22. januar 2002 - 13:50 #2
1. Hastigheden er et flop. Enig, vi knokler på at få det forbedret.
2. Knappen bliver lidt endnu.
3. E-Mail: Der kommer en hjælpe knap til det.
4. Vi har ikke haft ønske om at ændre designet voldsomt, men har i forslag til forbedring, hører vi dem gerne.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2002 - 13:53 #3
Hvad med antal indlæg?? Det er af og til ret interessant.
Avatar billede disky Nybegynder
22. januar 2002 - 13:55 #4
EN oversigt over folks placering, og ikke kun top 10.

Jeg ville f.eks. gerne se de 10 der er over og under mig i placering.
Avatar billede the_email Nybegynder
22. januar 2002 - 13:59 #5
Jeg synes nu hastigheden er det vigtigste, hvordan det ser ud er mig ligegyldigt bare det virker - hurtigt.

TheEmail
Avatar billede hojben Novice
22. januar 2002 - 14:01 #6
hvad med CSS?

I IE: view > Text Size > largest = hehe
Avatar billede barefoot Nybegynder
22. januar 2002 - 14:02 #7
Det er korrekt at hastighedet stadig ikke er god.
Men på den anden side så er der også 300 personer online på E lige nu!
Sidst den var så langsom var der kun 120 online!
Men jeg har svært ved at se hvorfor der er kommer 3 gange så mange brugere bare pga. en ny version => er i sikre på at i ikke har ændret på kriteriet for hvornår man er online?
Avatar billede Noone Nybegynder
22. januar 2002 - 14:02 #8
Og skrot så lige point systemet nu I er igang, det er latterlige og generere en masse "Point tilbage til dig, fra mig" spørgsmål, som ikke kan bruges til en skid!
Avatar billede eflow Nybegynder
22. januar 2002 - 14:10 #9
syntes de menuer ude i siden er gode, men i burde måske smide det ind i indstillinger, så man kan vælge hvad man vil glo på ??
Avatar billede moebius Nybegynder
22. januar 2002 - 14:10 #10
Jeg forstår ikke hvorfor web sider i dag bliver samlet på midten! Hvad har siderne gjort siden de ikke bruges mere???

Der kan da sagtens være en menu i hver side! Det giver plads spm og svar!

Og et andet forslag! Hvad med at bruge en IFRAME? Den er nok det smarteste! Så skal man ikke opdatere hele side og der ved ikke skal bruge så meget båndbrede! Hvis kommentare og svar så er i denne IFRAME kan man skrive et nyt svar eller kommentar, mens at IFRAMEn opdatere!
Jeg ved godt at Netscape ikke kan finde ud af IFRAME, men det er altså ikke så mange der bruger Netscape!

Det er bare et for slag!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2002 - 14:13 #11
Netscape kan da fint forstå Iframe - NS 4 forstår Ilayer og der er egentligt ikke den store forske - Anyway har du ret i at brug af frames kunne være en mulighed.
Avatar billede barefoot Nybegynder
22. januar 2002 - 14:19 #12
Jeg mener nu aldrig ns 4.7 fandt ud af den IFRAME jeg prøvede at sende til den...:(
IFRAME's inden i designet er bare grimt da man risikerer et vandret scrollpanel lettere efter som den ikke tilpasser sig lige så let som en tabel.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2002 - 14:25 #13
selvfølgelig finder NS 4.7 ikke ud af iframe - Den forstår jo kun Ilayer.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2002 - 14:28 #14
DEt ville nu også være dejligt at man på mouseover kunne de tilhørende kategorier ude i rullepanelerne.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2002 - 14:30 #15
Jeg er væk fra top 10 i flash kategorien. Jeg havde over 22000 point der. http://195.184.98.141/kat/20/
Avatar billede invisibleman Nybegynder
22. januar 2002 - 14:46 #16
admin: "Vi har ikke haft ønske om at ændre designet voldsomt"
Then why did you ?
Avatar billede 3xa Nybegynder
22. januar 2002 - 15:38 #17
Nu er jeg ikke den skarpeste kniv i skuffen, men alligevel har jeg vireligt hygget mig med dette site - efter min mening ser denne nye version ud som om, at man har taget den første prøveversion frem fra skuffen igen og banket den ind. Jeg er langt fra imponeret - snarere skuffet og ked af at noget så godt kan ødelægges så grundigt!
Avatar billede ahv Nybegynder
23. januar 2002 - 09:47 #18
Admin jeg ved ikke om i har lavet noget, men lige nu synes jeg hastigheden her på E er toal god :o)
Avatar billede admin Novice
23. januar 2002 - 09:50 #19
3xa: hvad er det der er så slemt ?
Avatar billede ahv Nybegynder
23. januar 2002 - 09:51 #20
admin :

Når man holder musen over et spm. i nyeste indlæg står der ikke hvilken kategori den er oprettet i !
Avatar billede invisibleman Nybegynder
23. januar 2002 - 10:39 #21
admin:

har kommenteret spørgsmålet:
[ Vroom vroo.. err .. hoste hoste *sløøøvt* ]
http://195.184.98.141/spm/161984

den fik jeg da DU kommenterede
Avatar billede 3xa Nybegynder
23. januar 2002 - 13:01 #22
Da jeg så at I ville lave en ny version, glædede jeg mig, da jeg havde nogle ideer til hvordan det kunne gøres lidt mere brugervenligt og overskueligt. Det I nu har lagt ind er det stik modsatte. Før var der en knap der hed nye spørgsmål - den er væk. Så er der den førnævnte E-mail, og en del andre ting der irreterer mig når jeg benytter siden. Jeg havde også håbet på at i ville gøre den lidt lettere, og måske frisket designet lidt op. Dog holder jeg stadig på at det er et af de fedeste sites på nettet. Jeg har det faktisk åbent det meste af dagen... Tag mit indlæg som konstruktiv kritik fra en der ikke rigtigt har forstand på webdesign... Dog synes jeg at de forslag der er givet i dette indlæg burde tages til efterretning, for der er nogen der givetvis ved hvad de taler om.
Avatar billede ahv Nybegynder
23. januar 2002 - 13:39 #23
Jubiii, nu kan man se antal indlæg :o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. februar 2002 - 16:03 #24
Luk sig!