Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
23. januar 2002 - 10:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

overclocking Problemer med "Soltek SL-75kav"

HEJ alle sammen
Jeg har som sagt det overståene Soltek-Board, plus en duron 800 der er låst op, men jeg kan ikke indstille på multiplieren, jeg tro det er fordi mit Soltek Ikke helt fatter den er Låst op, hvad kan jeg gøre ved det.

PS vi kan sagtens Clocke Min Duron på multiplieren i et "MSI K7T266A PRO 2 RU"

Hvad kan jeg gøre.

HYGGE
Avatar billede moebius Nybegynder
23. januar 2002 - 10:29 #1
Har du kigget i din manual???
Avatar billede moebius Nybegynder
23. januar 2002 - 10:34 #2
Okay......

Du kan osse overclocke den i BIOSen! Det er dog ikke så meget!
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
23. januar 2002 - 10:51 #3
ja jeg har kikket i manualen, og i bios'en kan jeg ikke CloCke den særlig meget på FSB'en
Avatar billede moebius Nybegynder
23. januar 2002 - 11:00 #4
Har du prøvet at ændre på dip switchen???
Avatar billede grunken Nybegynder
23. januar 2002 - 11:03 #5
Dib switchen skal ændres, manuale side 24-26, har svaret på det før :)

-Grunken
Avatar billede moebius Nybegynder
23. januar 2002 - 11:08 #6
ttkc_ali_g -> Hvorfor vil overclocke???
Avatar billede moebius Nybegynder
23. januar 2002 - 11:09 #7
... Hvorfor vil du overclocke ...
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
23. januar 2002 - 11:18 #8
Ja jeg har Prøver På dip swhits'ene
Hvorfor Clocke: Fordi jeg Købte denne computer at at den skulle Kunne Clockes, og så vild jeg bare se hvor meget jeg kan Klem den op på med Vand køling Hygge
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
23. januar 2002 - 15:07 #9
Hey alle sammen jeg har fundet ud af det der sider en Jp17 som man lige skal flytte, så virker det HYgge
Avatar billede skalerbar Nybegynder
23. januar 2002 - 15:26 #10
Der sidder en jumper på bundkortet der ikke er nævnt i manualen (jumper 17 tror jeg den hedder). Hvis du ændrer denne jumper kan du ændre multiplier på de jumpere der er nævnt i manualen
Avatar billede skalerbar Nybegynder
23. januar 2002 - 15:30 #11