Avatar billede exwhap Nybegynder
26. januar 2002 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

projektopgave "projekt/produkt"

http://www.friserverplads.dk/exwhap3/projekt.htm

Det er skrevet i html og ikke php da jeg ville kunne se/vise det offline på skolens computere (der ikke har php og apache / andet installeret)

Har selv tænkt lidt på om teksten i menuen er for lille.

Og nej selfølgelig kommer der ikke til at stå news på alle pladserne, har bare ikke lige fået lavet noget endnu :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
26. januar 2002 - 10:31 #1
Fint.. man kan sige at teksten ikke er stor, men det afhænger også af hvad der ellers kommer på siden. Det gælder om at udnytte pladsen for optimal brugervenlighed. Men jo mindre en skrift er des længere tid tager det at danne sig et overblik. Skriftypen er for lille hvis der skal læses meget tekst..

Men ellers fint :)
Avatar billede nina_kb Nybegynder
28. januar 2002 - 09:04 #2
Sitet er enkelt og letoverskueligt og tilpasser sig pænt forskellige størrelser.
Den orange farve er lidt for skrap til mine øjne på min ene skærm, men man må da sige at den skaber blikfang :)
Jeg ville nok ballancere tekststørrelsen og de øvrige grafiske elementer lidt bedre. Hvad skal den pil foresten? Jeg ville med det samme hen og trykke på den fordi den er så domninerende.

Jeg er sikker på at det kommer til at se godt ud når du får arbejdet lidt mere med det.
Avatar billede zenzz Nybegynder
30. januar 2002 - 21:38 #3
jeg synes ikke det er pænt! Du har lavet det i frontpage ikke? Det er der som sådan ikke noget galt i, men hvorfor laver du den ikke i f.eks. flash?
Avatar billede exwhap Nybegynder
31. januar 2002 - 08:05 #4
lol, du så den nok hvor alle de der billeder ikke virkede, to secs så fixer jeg den lige...

fixed- prøv igen.

Og nej, den er lavet i Dreamweaver for det meste og jeg har ikke lavet den i flash da jeg ikke ved hvordan man gør dit og dat, men det kunne være jeg skulle lære det? :)
Avatar billede zenzz Nybegynder
31. januar 2002 - 08:13 #5
Hmmm... Det var bedre, men alligevel... Mangler der ikke noget? Flash ville kunnepeppe din side lidt op.... Ellers ser det vel ok ud?