Avatar billede oniel Nybegynder
28. januar 2002 - 17:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Manglende mulighed for at se flere resultater!

På min konto har jeg jo mulighed for at se hvilke spørgsmål jeg deltager i - eller det havde jeg inden opdateringen!

Nu kan jeg kun se de første 20 - der mangler ligesom nogle frem- og  tilbageknapper!

Er det en "forglemmelse" eller er der en dybere forklaring?
Avatar billede oniel Nybegynder
28. januar 2002 - 17:30 #1
Det var kun en "momental" mangel!

(Eller også skal jeg have briller)
Nu kan jeg godt komme videre!
Avatar billede maxium Novice
28. januar 2002 - 17:31 #2
jeg kan heller ikke komme frem og tilbage
Avatar billede oniel Nybegynder
28. januar 2002 - 17:43 #3
Der er

>>

i højre side af linien lige under vinduet! (Jeg havde måske overset dem da jeg oprettede spørgsmålet eller også er det en periodisk fejl - for nu er de der !!)
Avatar billede oniel Nybegynder
28. januar 2002 - 17:54 #4
Hmm - linien er altså ikke stabil!!!!

Den leger gættekonkurence om hvor mange spørgsmål jeg deltager i!

Og når jeg bladrer frem viser den pludselig:

41 - 60 ud af 40
Avatar billede resten Nybegynder
28. januar 2002 - 18:28 #5
Maxium> det samme her jeg har også en masse problemer bedst som man har skrevet et langt indlæg og skal klikke på kommenter så står der siden kan ikke vises og det man har skrevet er væk.