05. februar 2002 - 10:41Der er
11 kommentarer og 1 løsning
Inst. af GroupShield Exchange på server
Jeg påtænker at installerer GroupShield Exchange fra Mcafee på vores server.
Denne server er placeret i vores virksomhed og styre alle 16 klienter.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle af Jer som har erfaring med dette program?
Hvad vil i råde mig til at gøre inden at jeg installerer ovenstående? Jeg påtænker at installerer det efter arbejdstid, da der nok bliver behov for nogle reboots, men hvad mener I om det?
Håber virkelig nogle kender til ovenstående program, eller måske andre programmer som I finder bedre.
Ja, jeg bruger selv groupshield og det kører rigtig godt...
inden du begynder at installere bør du lige tjekke hvilken servicepack den kræver er installeret.
Ellers skulle der ikke være de store problemer mht. installation. I Exchange admin har du så nogle ekstra options, hvor du kan vælge hvilken mailbox der skal sendes info til ved virus etc.
den skanner al post og om den kan fange dem afhænger jo af om du husker at opdatere...
jeg har sat det sådan op, og finder groupshield en virus med mail, så bliver mailen smidt i en karantæne-mappe, som kun jeg har adgang til. Desuden får modtageren besked om, at han/hun har modtaget en mail med virus, som dog er siet fra...jeg modtager en kopi af mailen.
Når jeg prøver på at installerer GroupShield, så kommer den frem og siger at jeg skal installerer en nyere service pack der kan håndterer .msi installationens filen!!
pt. kører vi følgende:
Microsoft Windows NT Server Version 4.0 (Build 1381: Service Pack 6
Hvad skal jeg installerer for at vi kan installerer GroupShield??
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.