Avatar billede mr.meincke Nybegynder
09. februar 2002 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafik program igen igen

Hej igen!
Jeg vil godt vide hvad for et program Jubii bruger til at lave grafik i (hvis det er mugligt). Jeg tror næppe at det er Adobe Photoshop... :)

MVH
Mr.Meincke
Avatar billede prodic Mester
09. februar 2002 - 13:03 #1
Jeg ville satse mine "penge" på, at det er Adobe Photoshop de anvender. Men det er svært at sige uden at have en konkret ide om hvad din opfattelse af grafik er. Noget af deres "grafik" er html andet er normal grafik fra Photoshop.
Avatar billede exwhap Nybegynder
09. februar 2002 - 13:25 #2
Hvorfor tror du ikke det er photoshop?
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
09. februar 2002 - 14:00 #3
fordi at grafikken (bl.a. i chatten er for tja ... du ved nok)
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
10. februar 2002 - 11:26 #4
lukker