Avatar billede lowzonel Nybegynder
20. februar 2002 - 15:05 Der er 7 kommentarer

Tastatur Staller

JEg har problemer med mit tastatur, når jeg spiller "låser" tasterne dvs. de sidder ikke fast på selve tastaturet men alligevel bevæger "jeg" mig til en bestemt side det er alle knapperne der kan finde på at gøre sådanne (kan være rimeligt belastende når det er alt-knappen:)
når men jeg køre Win XP og mit tastatur er vist fra "IPC" ??? HVad det så end er for noget...

Når men jeg tror ikke det er tastaturet i sig selv for det sker ikke kun med dette tastatur jeg har prøvet flere forskellige
Avatar billede pr4nk Nybegynder
20. februar 2002 - 15:09 #1
1.prQv af skrifte tastetur og se om det virker ?
2. stQvsug din tastetur !

3. Se om stikket sidder rigtigt i !

4. Se om bene sidder rigtigt og om de er bQget !
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 16:03 #2
Hva hedder det tastatur der mangler evt nogen driver til det.
Avatar billede lowzonel Nybegynder
21. februar 2002 - 15:56 #3
1. Stadig problemer hvis jeg skifter tastatur
2. derfor ikke gide prøve to
3. Stikket kan kun sidde på en måde
4. Er ikke bøjet

til resten

Der fuldte drivere med og de er installeret :(
JEg sidder squ lidt fast og mangler lidt hjælp er der ingen andre der har prøvet det samme ????
Avatar billede resten Nybegynder
21. februar 2002 - 19:22 #4
Prøv at gå ind i din bios og lav en load setup defoults og se om det ikke hjælper.
Avatar billede karlslund Nybegynder
21. februar 2002 - 19:27 #5
Har den sådan nogen smarte internet-genvejs og skru-op-og-ned-for-volume knapper?

Hvilken model er det (står i bunden af keyboardet)?
Avatar billede lowzonel Nybegynder
24. februar 2002 - 13:28 #6
Model k9816
FCC ID:NZ8DLFAK900
Og ja det har sådanne nogen smart knapper som skal kunne alt mulig unødvendigt !!!
Avatar billede Ronny85 Praktikant
04. september 2002 - 14:53 #7
Jeg har det samme problem med min tastatur. Det er præcist det samme ipc. Hvad skal jeg gøre