JEg har problemer med at brænde i XP, både med Nero og Easy CD creator. Jeg kan godt brænde på små CD'er (650 mb) men lige så snart jeg bruger store CD'er (700 mb) går det galt, eller det vil sige jeg kan godt brænde på store CD'er, men kan ikke læse dem. Er de rnogen som kender en løsning på dette problem vil jeg blive glad.
Den moderne arbejdsplads er i stigende grad afhængig af mødelokaler til at fremme samarbejde, men dette skift medfører også stigende sikkerhedsudfordringer.
Er de 650 MB og de 700 MB skiver af samme mærke? Det jeg hentyder til er, at måske din brænder har lidt problemer med de 700 MB skiver... Jeg købte selv for noget tid siden en flok billige "no-name" 700 MB skiver, og dem kunne min brænder simpelthen ikke med. Den brændte dem fint, men de kunne ikke læses bagefter. Forhandleren gav mig en padde om at min HP brænder "jo havde problemer med visse mærker" (sikke noget sludder) og stak mig nogle andre - som virkede. Du kan afprøve om det er lignende problem ved at købe en enkelt mærkevare CD-R 700 MB og brænde på den...
Ja min HP kan sagtens brænde 700 mb skiver, jeg har haft den i små 2 år nu.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.