20. februar 2002 - 18:29Der er
4 kommentarer og 1 løsning
i Frontpage
Har lige købt FP2002 og har et problem. Den er begyndt at indsætte automatisk lige før </td>. Hvordan pokker får jeg den til at lade være med det?
Hvis det er ting du har kopieret fra andre programmer, så start med at indsætte det i "notesblok", derefter kopierer du det og indsætter det igen i Frontpage! Hvis ikke det var noget i den stil, så kom lige med en kommentar ;o)
Nej det er ikke lige det. Problemet er at den selv sætter ind i mit <td> så snart jeg gemmer. Og så ser det jo ikke så pænt ud ;0) Jeg har prøvet alt muligt men kan ikke finde ud af om det måske er noget jeg skal slå i FP?
Grunden til at FP laver er fordi hvis din celle er tom, så vil den have at der skal indsættes noget i den celle. Grunden er at de nyere browsere ikke viser en celle hvis der ikke er noget i den. Hvad angår at kopiere text ind, så hvorfor bruge Notesblok først...brug kommandoen indsæte speciel....
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.