Avatar billede jakob/cosmo Nybegynder
21. februar 2002 - 15:24 Der er 2 kommentarer

DataBase

Hej Allesammen

Hvordan laver jeg en Database/Tabel der lagre oplysninger af string og en der lagre integer. Jeg skal fx. have en collonde med navn,efternavn,by,adresse som man koder ind som programmet så skal huske til næstegang man åbner programmet.
Og hvordan laver jeg en med Integer.

Avatar billede jhc Nybegynder
21. februar 2002 - 15:36 #1
Jeg ville prøve at lave en database i eksempelvis Access eksempelvis en bruger tabel med følgende oplysninger

Bruger :
  navn
  efternavn
  by
  adresse

Og så tilgå dem via en ADOTabel.
Avatar billede jakob/cosmo Nybegynder
22. februar 2002 - 15:40 #2
Jamen hvordan? Jeg er helt på bare grund med kode til at tilføje poster og i det heletaget koden.