Avatar billede webinfo Nybegynder
21. februar 2002 - 19:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Html, Css, Php, javascript, programør søger lære plads til efter 10 klasse !!!

jeg er en drang på 16 næsten 17 jeg går i 10 lige nu og manger en lære plas til sommer og fram ad vis nogen kan hjælpe mig så er det da bare kanont !!!
Avatar billede qzar Nybegynder
22. februar 2002 - 00:39 #1
Det er hårde tider for den slags læreplader i øjeblikket så:

1) gør noget ud af din "ansøgning" (retstavning, ordforråd)

2) Opsøg selv virksomhederne det er ikke mange der falder for en der ikke yder andet end at oprettet er spørgsmål på nettet.

-Jonas
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
22. februar 2002 - 05:02 #2
Vil du have et godt råd ? få dig en uddannelse... Uden uddannelse står du altid bagerst i køen - dot com eraen hvor vi nærmest kunne skifte job hver uge er slut, der er for mange ansøgere til for få jobs. Databatikere står uden jobs, hvad tror du en med folkeskole så kommer til ?

Altså, tag en Gymnasiel uddannelse, dernæst en videregående uddannelse - fx. datalog på uni. hvis du vil arbejde seriøst med en computer. Er du dygtig kan du sagtens arbejde freelance ved siden af studierne.

/ Lars
Avatar billede webinfo Nybegynder
22. februar 2002 - 10:28 #3
oki takker men ander råde her inde da jeg manger en lære plads om skal nok stare på teknikes skole efter sommer !!!
Avatar billede luxman Nybegynder
27. februar 2002 - 23:12 #4
hvorfor ikke tage HTX...
den er super god til det som du vil noget med.
Den er sporet ind på alt det med data osv.
en super god løsning.
du skal bare lige kunne forstå matematik, fysik, kemi og dansk godt... det vil sige 9.
men du kan godt komme ind selv om du ikke har 9 men det vil blive svært.

// Henrik Henneberg
Avatar billede webinfo Nybegynder
28. februar 2002 - 08:40 #5
jeg har ikke haft tysk i  år :-( men jeg har fundt ud af noget nu man tak for alle jers råd !!! man da der ikke nogen af jer da lige som har hjulpet så få i ikke nogen point oki ses ;-)