Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 21:07 Der er 33 kommentarer og
2 løsninger

snyd?!

Er dette ikke snyd?
http://www.eksperten.dk/spm/177592
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 21:08 #1
sikkert bare en vennetjeneste ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. februar 2002 - 21:09 #2
sikkert , men umuligt at bevise...
men du kan jo anmelde dem!
Avatar billede 2-maz Nybegynder
25. februar 2002 - 21:09 #3
Lig mærke til anmeld misbrug knappen!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. februar 2002 - 21:09 #4
og hvad har du imod mit navn *lol*
Avatar billede cypherbeast Nybegynder
25. februar 2002 - 21:10 #5
200 pt får sådan et sp. hmmmmm lyder lidt underligt
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 21:12 #6
jo det er, jeg synes ellers det er rart nok.! (det var mig der fik 200 points)
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 21:12 #7
Ja, og han svarer jo forkert på det!!
Men jeg kan ikke anmelde... Er der ikke nogle andre der vil? Den giver mig bare en blank side når jeg trykker anmeld.

metal_hansen; intet, bare glem det. Blev lidt irriteret før! Okay?!
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 21:12 #8
jeg kender ikke ham der har lavet spørgsmålet..! bare rolig
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
25. februar 2002 - 21:12 #9
jonas->> Har du msn ?
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 21:13 #10
HALLO, jeg snyder fandme ikke!
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 21:13 #11
julemanden2002 nej, hvorfor??
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 21:14 #12
eazye: Hvorfor fik du så så mange points, når du svarer forkert?!
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
25. februar 2002 - 21:14 #13
jonas->> jeg spurgte bare, var det ikke dig, som gerne ville lære PS ?
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 21:15 #14
Det er satme ringe af jer hvis i andmelder noget i ikke har undersøgt..! jeg snyder IKKE! det er jo ikke min skyld at han accepterer et svar som jeg ikke checkede om var rigtigt inden jeg svarede. Han ville jo lukke spørgsmålet og blve nødt til at give points (kunne jo også give dem til sig selv)..! men jeg fatter det jo heller ikke.!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. februar 2002 - 21:15 #15
eazye >> lav dog et spørgsmål til admin, og giv admin de 200 point...
så er dit navn renset! :0)
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 21:15 #16
Jeg ved det ikke, jeg oprettede denne profil i forgårs, og kender ikke så meget til systemet endnu, så jeg svarede bare efter hvad jeg ville tro!
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 21:16 #17
metal_hansen: Ja, god idé!!
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 21:16 #18
jeg vil da ikke slippe de 200 points, ham der har lavet spørgsmålet har jo mistet de points, så de er jo ikke ulighed i systemet.!
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 21:17 #19
men i kan måske have ret
Avatar billede hojben Novice
25. februar 2002 - 21:17 #20
måske DU eazye var så snotdum at du svarede når du kan se hvilken type spørgsmå det er og hvor mange pointz han gav!!!
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 21:17 #21
hvordan stiller man admin et sprg?
Avatar billede hojben Novice
25. februar 2002 - 21:17 #22
jeg er ved at være godt træt af den slags lamerz...
Avatar billede eazye Nybegynder
25. februar 2002 - 21:18 #23
rolig hojben..! hvorfor er i så sure! jeg kan da saktens se det urimelige i det, men at begynde og kalde mig snotdum, det er sgu da lidt over grænsen...!
Avatar billede hojben Novice
25. februar 2002 - 21:20 #24
du opretter et sp. adresseret direkte til admin eller til michaeletellerandet og lader pointene gå tilbage

muligt at snotdum ikke er ordet men jeg er ganske træt af at se på det....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. februar 2002 - 21:21 #25
eazye >>opret et spørgsmål til admin på 200 point- f.eks. "POINT TIL ADMIN!!!" hvor du forklarer det, feks. ligger et link til det andet spørgsmål.... så venter du til admin svarer, og så accepterer du!
Avatar billede jonas- Nybegynder
25. februar 2002 - 21:24 #26
julemand: Jo, men det ser lidt gammelt ud ift. paint shop pro. synes også det er svært!
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
25. februar 2002 - 21:26 #27
Jonas->>> Jeg kan lære dig lidt i PS og du kan lære mig lidt i PSP !
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. februar 2002 - 21:28 #28
for at der ikke skal være tvivl om eazyes motiver:
http://www.eksperten.dk/spm/177657 (point til admin)
Avatar billede swordcat Nybegynder
25. februar 2002 - 22:57 #29
HVAD MED AT I ALLE SAMMEN TAGER DET MED RO.......Såvidt jeg kan se så svare eazye kun: "Kan man ikke det under konto -> spørgsmål oprettet af dig"
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 22:58 #30
God damit  folk går da amok, jeg vil gerne have de 200 point :-)
Avatar billede swordcat Nybegynder
25. februar 2002 - 22:58 #31
Det er utroligt hvad folk bliver kaldt herinde......hmmmm......snotdum HOJBEN.....Ja hvem er den dumme???
Avatar billede swordcat Nybegynder
25. februar 2002 - 23:00 #32
micheal-rene-> præcis......De sidder her og spiller så skindhellige....men de ville jo gerne selv have point´ne
Avatar billede hojben Novice
25. februar 2002 - 23:05 #33
eftersom jeg KUN kommenterer sådanne spørgsmål kan jeg vist ikke ha den hængende på mig...

Er bare træt af at se den ene efter den anden svare kun for at svare... Der er desværre brugere herinde som er så pointliderlige at de smider detene svar efter det andet UDEN overhovedet at tænke på om svaret er rigtigt.. Nok de fleste "nye" som opretter etsp. til 200 pointz samt dem som svarer og får accepteret deres svar er fakes...

Sådan er det desværre og har været det i lang tid...
Avatar billede michael-rene Nybegynder
25. februar 2002 - 23:08 #34
hojben det har du nok ret i har ikke været her så lang tid men efter hvad jeg har set og læst igennem den seneste tid, er der mange  umodne her som ikke ved så meget om noget, som du også selv siger smider et svar bare for at svare, men hvad fanden sådan er det jo :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 12:16 #35
Okay, undskyld eazye!!