Avatar billede janlm Nybegynder
01. marts 2002 - 11:03 Der er 10 kommentarer

ASPer søges

Securus søger fultids ASP prøgrammør
du skal have kendskab til MSSQL og ASP og gerne Java script.

Securus er et nystartet firma i rivende udvikling,
som holder til i stenløse.

Vi tilbyder.
Andel i større projekter
Vi kan ikkte tilbyde nogen fast løn endnu,
men som tingene ser ud nu, vil dette være aktuelt iløbet af 1- 2 måneder.

Ansøgning kan sendes til jan@securus.dk
Avatar billede fireworld Nybegynder
01. marts 2002 - 13:14 #1
lidt mere info om firmaet ville nok´hjælpe!....

ellers skriv på mc_mads@ofir.dk
Avatar billede janlm Nybegynder
01. marts 2002 - 14:04 #2
Lidt om Securus
Securus er et nystartet firma som arbejder med online marketing og online konkurrencer i det meste af Norden.
Udover det udvikler vi annonce systemer til mindre virksomheder mm..
Avatar billede jaller Nybegynder
17. marts 2002 - 09:55 #3
Hvordan kan du forvente at ansætte en <u><b>fuldtids</b></u>programmør, som ikke kan få nogen løn ???

Det hænger da ikke rigtigt sammen ??
Avatar billede janlm Nybegynder
17. marts 2002 - 10:06 #4
Har du ikke læst hvad der står ?
"Vi kan ikkte tilbyde nogen fast løn endnu,
men som tingene ser ud nu, vil dette være aktuelt iløbet af 1- 2 måneder."
Avatar billede dennish Nybegynder
02. april 2002 - 17:18 #5
Betyder det så at man skal arbejde på fuldtid i 2 månneder i håb at at få løn 1-2 månneder senere hen ? Hmm det virker da ikke særligt seriøst. Jeg gider ihvertefald ikke arbejde gratis :-(
Avatar billede web4you Nybegynder
13. maj 2002 - 17:25 #6
jo jeg er da interset lige nu er jeg ved at bygeg en chat til mig selv da jeg stadig leger med ASP hi hi men håber da i vil kunne bruge mig jeg er ved at lære noget om MS SQL for før brugte jeg access kontakt mig på xpmobil@man.com så i kan høre mer om mig s¨å !!!
Avatar billede mmolsen Nybegynder
10. juni 2003 - 23:01 #7
Er meget interesseret. Har bare ikke råd til at arbejde fuld tid uden indtjening PT. Men jeg er med på en lytter, kunne jo tænkes der kom en åbning :)

MVH.

Morten Olsen

Status Connection
Avatar billede coolstar Nybegynder
13. juni 2003 - 23:38 #8
hej du kan kontakte mig på thomas@codevision.dk eller msn med samme email... jeg er asp programmør men dog ik så stærk i javascript, men arbejder til dagligt med ms sql og asp :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:43 #9
hva med at lukke spm.
Avatar billede euhp Nybegynder
03. juli 2008 - 02:49 #10
En ASP-programmør skal typisk have mellem 25 og 35 tusind om måneden.

Hvad får jer til at tro, som arbejdssituationen er lige nu, at I kan få en kvit og frit i 2 måneder???

Hvis I vil snakke seriøst, kan jeg udlejes på timebasis til kr. 500/time. Eller kr. 2500/dag (8 timer).

Mvh Peter
pepfoto & it service