Avatar billede haandlangeren Nybegynder
04. marts 2002 - 22:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

skærm ryster !!!

jeg har lige købt en ny skærm ( 19´ samtron ) men ca. hver anden gang jeg starter op så står min skærm og "sitrer". genstart hjælper ofte !!men ikke altid !
jeg har efterhånden prøvet 5-6 forskellige driver ( primært detonator driver ) + den originale driver, men det hjælper ikke !. Jeg har også prøvet at køre i både 75-85 og 100hz  men oxo uden resultat ??? HJÆLP  :)
Avatar billede nonick Nybegynder
04. marts 2002 - 22:24 #1
Der står ikke nogle højtalere ved siden af?
Avatar billede stomper Nybegynder
04. marts 2002 - 22:26 #2
bliver den ved med at "sitrer" til du genstarter eller kun et øjeblik??
Avatar billede fastwrite Nybegynder
04. marts 2002 - 22:31 #3
hvor sitrer den henne? og ja, har du højttalere, mobiltelefon, alm. telefon stående i nærheden?

På skærmen er der sikkert en funktion der hedder noget med antimagnetisk, hvor den ryster billedet på plads (ser skægt ud, man tror at det hele går i stykker).

Har du prøvet at køre med forskellige opløsninger? 1024x768 - 800x600 1280x1024 etc?
Avatar billede haandlangeren Nybegynder
04. marts 2002 - 22:31 #4
har prøvet at fjerne højtalere :)  det hjælper ikke noget
Og ja, den bliver ved, intil jeg genstarter ( den kan iøvrigt også begynde, hvis jeg går ind i et spil !! )
Avatar billede haandlangeren Nybegynder
04. marts 2002 - 22:35 #5
nej, jeg foretrækker at køre i 1024*768 :) og det skal den oxo sagtens kunne klare :)  kan ikke lige se/finde den funktion du omtaler (antimagnetisme) men leder lidt endnu :))
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. marts 2002 - 23:04 #6
fastwrite >> det hedder degauss ;0)
Avatar billede grinderslev Praktikant
05. marts 2002 - 00:25 #7
Antimagnetisme er den knap der ligenr en hestesko.
Avatar billede haandlangeren Nybegynder
05. marts 2002 - 00:36 #8
Jeg takker for de mange gode råd :-) og intil nu har den da opført sig OK !! så måske er det nok at snakke om det :))jeg tester den lige en dag mere,og ser om den bliver ved :)  er der iøvrigt nogen der har et forslag til en "rigtig" god driver til mit grafikkort (Gforce3 Ti500 asus ) ??? lige nu bruger jeg 2720 ( detonator )men der er måske en der er bedre ????????
Avatar billede fastwrite Nybegynder
05. marts 2002 - 16:34 #9
Degauss - ja, det er rigtigt, Metal_Hansen..

haandlangeren - hvorfor har du afvist mit svar, når du ikke engang har prøvet?.. hmm... :o)
Avatar billede haandlangeren Nybegynder
06. marts 2002 - 14:31 #10
det er der så ordnet nu :-)  sorry