Avatar billede maxium Novice
04. marts 2002 - 22:34 Der er 6 kommentarer

I gang med at blive spille udvikler

Jeg vil være spille udvikler alså programmer for firmaer som fx valve alså lave spil som cs\everquest\aoe alså kendte spil (nu må du være med :-) men hvordan skal jeg slå hul på det??
Avatar billede ahv Nybegynder
04. marts 2002 - 22:38 #1
Du kunne spørge din Studievejleder på din skole om hvordan du kunne komme i kontakt med sådan et job !

:o)
Avatar billede thaufer Nybegynder
04. marts 2002 - 22:38 #2
lære at porgrammerer.... fx noget c/c++ og så ringe til dem og sige:
"Hej! Jeg kan programmerer! Kan jeg få et job?"
Avatar billede thaufer Nybegynder
04. marts 2002 - 22:39 #3
lol... /me sproger danmarks meget best
Avatar billede jonas- Nybegynder
04. marts 2002 - 22:40 #4
Thaufer: Ej, han skal sige: "Hej! Jeg kan ikke snakke dansk, men jeg kan prograrmererer." :o)
Avatar billede nonick Nybegynder
04. marts 2002 - 22:41 #5
Få et kursus i pizza bagning hos en slagter! Sådan bliver man programmør!
Avatar billede jonas- Nybegynder
04. marts 2002 - 22:47 #6
nonick: Jeg skal lige høre, taler du af erfaring, eller er det nogen du kender?!