Avatar billede musti776 Nybegynder
06. marts 2002 - 13:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webudvikler søger job

Da jeg snart afslutter Webudvikler kursus, søger jeg derfor job, på fultid.

Jeg vil arbejde med alt der omhandler Web!
Design, udvikling, database......osv

Jeg kan:
HTML, ASP, XML, JavaScript, DHTML, CSS,Dream Weaver, Flash, Photoshop, Image Ready.

Mustafa

skriv til musti776@icqmail.com

Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. marts 2002 - 13:37 #1
Hvad med PHP

Benyt dog
www.stepstone.dk
www.jobindex.dk
osvosvosvosvosvosvosvosvosvosv
MC
Avatar billede musti776 Nybegynder
06. marts 2002 - 13:45 #2
Jeg har ikke arbejdet med php før.

Har benyttet:
stepstone
jobindex
Jobbasen
jobworld
jobline
it-jobbank

og mange flere.

jeg synes bare man får mere hendvendelse når man benytter, netcoders/eksperten lignende sider....

Mustafa
Avatar billede cygnet Praktikant
06. marts 2002 - 14:04 #3
Ikke fordi jeg kan tilbyde dig arbejde - men et par referencer vil helt sikkert ikke gøre noget. Et webuikler kursus siger ikke så¨meget - ( f.eks. www.netartist.dk - bvdr !!! ) - og måske også geografisk placering.

/cygnet
www.cygnet.tk
Avatar billede musti776 Nybegynder
06. marts 2002 - 14:30 #4
cygnet....
det kunne være godt med refencer,
men dem har jeg altså ikke ret mange af!

jeg har arbejdet med koder, design før, men er først nu, efter kurset begyndt rigtig med at lave hjemmesider.

jeg har lavet et par hjemmesider i løbet af kursus forløbet,
og jeg har også nogle aftaler klar med et par virksomheder som freelancer, men jeg vil altså helst arbejde på fultid....

i kan se hvad jeg har lavet under kursusforløbet her:
www.kursus.erfa.dk/k157/mustafa

Mustafa
Avatar billede cygnet Praktikant
06. marts 2002 - 14:34 #5
Tror det er svært at finde arbejde uden - men hvis du finder to steder så send lige en mail til mig med det du vælger fra.

Held og lykke
/cygnet
Avatar billede musti776 Nybegynder
06. marts 2002 - 14:42 #6
Jeg skriver nok til dig senest i løbet af næste uge, hvis jeg kan blive enige med en virksomhed som jeg har været til samtale med.....

Mustafa
Avatar billede professoren Nybegynder
07. marts 2002 - 16:02 #7
Jeg har 2 jobs i opstart/iværksætter firmaer.  Var det noget?

headhunter@dkmail.zzn.com