Avatar billede varz Nybegynder
07. marts 2002 - 15:16 Der er 18 kommentarer

Deltidsansat søges Kbh Ø

Vi står og skal bruge en deltidsansat programmør til opdatering og efterudvikling af det kommende supersite www.feelcph.dk. -En side op nattelivet i Kbh samt meget andet.

Du skal være god til HTML, ASP, SQL og har du bare en smule grafisk sans er det bare fedt.

Vi har brug for dig 5-10 timer om ugen. Vi har kontorer på østerbro.

Ring til Jacob Guldager på tlf.: 26210001
Avatar billede professoren Nybegynder
07. marts 2002 - 16:01 #1
hvad har du tænkt at timerlønnen skal være?

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede keysersoze Guru
07. marts 2002 - 16:41 #2
well - jeg kan en del html, asp, sql og hvad der eller hører til... men desværre er jeg pga uddannelse i den anden ende af landet lige nu (nakskov på lolland)

men hvis der er noget der kan klares som freelance distance arbejde, så er jeg da helt klart interesseret
Avatar billede varz Nybegynder
07. marts 2002 - 19:13 #3
Hvad angår timelønne er det noget vi må tale om. -Giv mig et ring :-)
Avatar billede keysersoze Guru
07. marts 2002 - 19:19 #4
svar lige på om hvorvidt en distance-mand som mig vil kunne bruges eller det skal være en der kan komme til Kbh
Avatar billede fireworld Nybegynder
07. marts 2002 - 19:57 #5
hej du er velkommen til at skrive til mig på

mc_mads@ofir.dk

så finder vi ud af noget..
Avatar billede fireworld Nybegynder
07. marts 2002 - 19:57 #6
ellers giver jeg dig et ring imorgen :)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 19:58 #7
Pacroon.dk - Noget du kan bruge?
Avatar billede destiny Nybegynder
22. marts 2002 - 17:31 #8
Hej Jacob

Jeg har prøvet at få fat på dig iløbet af ugen, men det har ikke været muligt. Derfor vælger jeg nu at svare på dit indlæg.

Jeg er 22 år og har i løbet af de sidste 3-4 år designet/programmeret websites. I mit arbejde benytter jeg blandt andet ASP samt MS SQL-Server 7, og kan derfor tilbyde professionelt web-applikationsudvikling. Jeg har ikke nogen uddannelse inden for området, men arbejder dagligt med størstedelen af ASP, SQL samt MS SQL-Server. Derudover har jeg viden inden for HTML, CSS, Flash, PhotoShop, Access, Visual Basic og Windows NT, som jeg ligeledes benytter dagligt.

Jeg er meget interesseret i at hjælpe med udviklingen af feelcph, så ring til mig på 40 92 79 78 eller skriv på martin@divine-webdesign.dk

Referencer:
BulkDomains - http://www.bulkdomains.dk (testsite)
Telecard Online - http://www.buydomains.dk/telecard (testsite)
Global Vision Computers - http://www.netfreeinc.com/gvcinc
etc....

Med venlig hilsen
Martin Larsen
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. april 2002 - 14:56 #9
destiny > Prøv at ringe på 39 29 70 03
Avatar billede kragekjaer Praktikant
08. maj 2002 - 01:51 #10
Hej varz, kig ind på http://www.kragekjaer.dk
Avatar billede foxwell Nybegynder
09. maj 2002 - 00:14 #11
keysersoze > er det dig ulle??
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2002 - 00:22 #12
ulle?
Avatar billede foxwell Nybegynder
09. maj 2002 - 10:17 #13
det tager jeg som et nej =) undskyld forstyrrelsen...
Avatar billede keysersoze Guru
20. august 2002 - 22:20 #14
det var ikke den store info...
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
16. november 2004 - 18:37 #15
Nej, for helvede, jeg sidder her og læser noget fra 2002.
Avatar billede horsmark Nybegynder
27. januar 2006 - 15:15 #16
måske er det ved at være lukketid for denne ? :-)
Avatar billede foxwell Nybegynder
27. januar 2006 - 15:18 #17
må siges at være et temmeligt kikset resultat de kom frem til... ser ikke ud som om det er blevet opdateret for nyligt...
Avatar billede horsmark Nybegynder
17. april 2006 - 19:45 #18
...luuuukketid ??