Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 22:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Photoshop går ned

Hej...

Jeg sidder her med en fejlmeddelelse på skærmen(Den sædvanlige XP fejl) "Adobe Photoshop har fundet en fejl og afsluttes" - "Send fejlmeddelelse" eller "Undlad at sende". Den kender i sikkert...

Problemet er at jeg har et billede jeg har arbejdet på i 40 minutter, uden at gemme lortet undervejs :( dumt I know.

Kan jeg nå at redde billedet inden jeg trykker "Undlad at sende"?
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 22:38 #1
Photoshop er begyndt på det med jævne mellerum. Kan i give en forklaring på dette? Det er rent ud sagt SKIDE IRRITERENDE! Det er for det meste når jeg bruger lighting effect..
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. marts 2002 - 22:38 #2
geninstaller?
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
07. marts 2002 - 22:39 #3
Det er surt :-( !
Jeg ved det ikke !
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 22:39 #4
Ja Det redder jeg jo ikke billedet med!! LOL

Det har jeg gjort 2 gange BTW
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 22:41 #5
nu har jeg lukket
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 22:41 #6
DAMN!!!
Avatar billede janny Nybegynder
13. marts 2002 - 21:37 #7
lyder som et ram problem. hvor meget ram har du og hvor meget ( i % ) lader du photoshop råde over.

jan
Avatar billede nonick Nybegynder
13. marts 2002 - 21:38 #8
512 DDR .. Skulle ikke være noget problem
Avatar billede nonick Nybegynder
13. marts 2002 - 21:38 #9
Jeg ved ikke lige hvor meget photoshop har
Avatar billede janny Nybegynder
14. marts 2002 - 10:14 #10
du kan indstille PS ramforbrug under FILE > PREFERENCES. Jeg mener at PS default står til at måtte bruge 50%, med din rammængde ville jeg sætte det ned til 25%

Jan