Avatar billede profy Nybegynder
08. marts 2002 - 20:31 Der er 18 kommentarer

Webudvikler søger job!

Hej jeg søger et fritidsjob som webudvikler, jeg programere i PHP, Mysql, css og Html. i kan se lidt af hvad jeg kan på www.simplesolutions.loopback.dk

//Profy
Avatar billede mygskys Nybegynder
08. marts 2002 - 20:44 #1
Hejsa

Du burde lige tjekke din teskt igennem for -stave og kommafejl. Ellers et meget enkelt, stilrent og pænt design! Drop det med "den officielle hjemmeside" - du udvikler ikke spil.

"Solutions - Brugervenlig frem" Hvis det er dit pay-off, så skal du huske at det skal være gentaget i samme form som i overskriften.

BrugerVENLIGHED

roger over, og held og lykke - der er sgu mange ved bålet.

mygsky
Avatar billede mygskys Nybegynder
08. marts 2002 - 20:45 #2
duhhh... så kommenterer jeg fejl og skriver "teskt"

hohoho
Avatar billede mygskys Nybegynder
08. marts 2002 - 20:46 #3
Endvidere... lav noget design under referencer. Du skal sgu vise hvad du kan!
Avatar billede profy Nybegynder
08. marts 2002 - 20:48 #4
Nå, ja jeg er kun 14, det burde ikke være noget i vejen med vel?
Jeg bliver jo bare bedre og bedre!
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 20:50 #5
Dette spm. ligner lidt:
http://www.eksperten.dk/spm/182681
Avatar billede profy Nybegynder
08. marts 2002 - 20:52 #6
Ej... nu må du fandme stoppe koldsgaard! Det her er en job ansøning, og det andet en site vudering!
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 20:57 #7
Rolig nu, jeg har ikke tænkt mig at anmelde dig eller noget som helst. Synes bare at mygskys første kommentar burde være i det andet spm.
Avatar billede mygskys Nybegynder
08. marts 2002 - 21:23 #8
Selvom du kun er 14, viser du jo at du har forstand på design. Jeg er selv uddannet grafiker, og jeg synes du har fat i noget af det rigtige.

Det er ikke min mening at skulle vurdere dit arbejde, men såfremt du gør dig forhåbninger om at skaffe dig nogle opgaver, så skulle du få rettet fejlene.
Avatar billede profy Nybegynder
08. marts 2002 - 21:41 #9
Har jeg ikke rettet alle fejlene?
Avatar billede mygskys Nybegynder
08. marts 2002 - 21:49 #10
Der kommer lige en mail til dig - er ved at skrive den.
Avatar billede profy Nybegynder
08. marts 2002 - 21:56 #11
okiiiiii!
Avatar billede profy Nybegynder
08. marts 2002 - 22:52 #12
Mange tak, for mailen myg, jeg er ved at rette fejlne!
Avatar billede professoren Nybegynder
13. marts 2002 - 11:22 #13
vi søger folk til it-hjælp for iværksætter firmaer i opstartsfase
(p.t. 2 forskellige).

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2002 - 00:53 #14
<ole>
mygskys >> Synes du som uddannet grafiker, det er okay, at typografi bliver skåret i toppen .... eller har du kun set siden i NS?  ;o)
/mvh
</bole>
Avatar billede mygskys Nybegynder
25. marts 2002 - 12:10 #15
ja! Såfremt det tjener designet og ikke går ud over læsevenligheden.
Avatar billede olebole Juniormester
25. marts 2002 - 12:30 #16
Så er vi helt enige .... her var der tydeligvis tale om en fejl og det er jo en helt anden ting  ;o)
/mvh
Avatar billede reklame Nybegynder
23. april 2002 - 23:32 #17
lytter...
alt er måske gået i stå her ?
Avatar billede erikg Nybegynder
03. november 2002 - 11:27 #18
Vi kunne godt bruge en dygtig PHP-mand. Ring til os på 39 40 17 17.