Avatar billede fætterguf Nybegynder
08. marts 2002 - 20:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Attachment med Jmail 4.3

Hvem kan give mig en stump kode, som kan vedhæfte en fil fra webserveren til en mail sendt med Jmail 4.3

De kodestumper jeg har flikket sammen sender en mail, men vedhæfter ingen fil.

Jeg har kigget på deres referencer, men de giver ikke noget egentligt eksempel.
Avatar billede rune_c Nybegynder
08. marts 2002 - 20:47 #1
Avatar billede fætterguf Nybegynder
08. marts 2002 - 21:09 #2
Som jeg nævnte skal filen hentes fra serveren, og ikke uploades.

Jeg har prøvet at skrive den kode du linker til om, men den sender ingen fil med. Jeg har prøvet med følgende versioner:

msg.AddCustomAttachment "test.doc"
msg.AddCustomAttachment ("test.doc")
msg.AddCustomAttachment "test.doc", false, false
msg.AddCustomAttachment ("test.doc", false, false)
msg.AddCustomAttachment server.Mappath("test.doc"), false, false
msg.AddCustomAttachment (server.Mappath("test.doc"), false, false)
msg.AddCustomAttachment (server.Mappath("test.doc))

Mailen kommer frem....men der er ingen fil med.
Avatar billede rune_c Nybegynder
08. marts 2002 - 21:25 #3
hvad med:

Message.AddAttachment(Server.MapPath("test.doc"))
Avatar billede fætterguf Nybegynder
08. marts 2002 - 21:28 #4
..ja, jeg så godt at det ene " manglede - men den har jeg prøvet
Avatar billede fætterguf Nybegynder
08. marts 2002 - 21:38 #5
Jeg har lige testet med en anden mail-konto, og af en eller anden mærkelig grund, så kommer filen med der. Måske er mit antivirusprogram lidt for aggresivt.

msg.AddAttachment        server.Mappath("test.doc")

...deb virker fint - bare ikke på min lokale maksine....hmmmm, weird.